|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 2 juli 2009: TESTAMENT (USA) & support in Hedon te Zwolle. Enige show in Nederland. Voorverkoop begint zsm. Hou www.hedon-zwolle.nl in de gaten voor meer info. [capslock probleem verholpen] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2009 22:02] |
|
|
|
Enige show in Nederland (die maand) Maar goed, wat mij betreft kan Testament nooit te vaak langskomen, heerlijke band. |
|
Hedon, altijd leuk! De shit is aan!!!1 |
|
quote: waar dan nog? |
|
quote:die maand nergens dus, maar is al 3e optreden in NL dit jaar. |
|
Zeker wel aanwezig! |
|
Check! |
|
quote: Gefeliciteerd! |
|
Dank u! |
|
quote:Juist: 08/04 – AMSTERDAM, HOLLAND - TBA Dus.. Scheelt maar 33 dagen edit: en voor de echte liefhebber: 09/19 - KAWASAKI - CLUB CITTA - w/ Exodus, Kreator, Heathen 09/20 - KAWASAKI - CLUB CITTA - w/ Exodus, Kreator, Heathen Het is een eindje fietsen maar dan heb je ook wat [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-04-2009 10:38] |
|
dat geouwehoer over exclusive, enige show gebeuren. Dat boeit toch niet? |
|
Aanwezig |
|
Kunnen ze Heathen mooi gelijk mee nemen naar Zwolle, en lekker bezig Arjan ga zo door Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Leukleukleuk |
|
quote:Jawel hoor. Zaal kan meer entree vragen en de band meer gage. |
|
Laat ik ticketprijs en gage niet van af hangen. Amsterdam gaat ook niet gebeuren volgens mijn info. |
|
is dat je echte naam? signature |
|
quote: You talking to me? |
|
quote: euhm, zo werkt dat bij mij iig niet. Enige show betekent ook dat je als enige promo moet maken. Heb liever drie shows, mooi verdeeld over NL, genereert meer automatische promo dan een one off show. Is toch lastiger, al zal dat met Testament in dit geval wel loslopen. |
|
quote: Nou, die gezamelijke promo stelt financieel toch ook niet zoveel voor... Ik heb liever een one-off show. [Dit bericht is gewijzigd door Arjan Domhof op 16-04-2009 17:21] |
|
ieder zijn ding hè? Shows van bands die toch niet uitverkopen lopen doorgaans beter als er meerdere shows in NL zijn. Tenminste da's mijn ervaring. |
|
Voorverkoop is gestart. Linkje: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=422 |
|
Misschien toch maar weer aanwezig. |
|
Nog een support act nodig? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |