|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Morgen eff internetzbankieren dan |
|
quote:+1 |
|
Non-Divine doet support! (Had't overigens elders ook al getipt, maar Hedon is over op E-Tickets, waardoor je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa om een kaartje te kopen, of je afhaalbewijs om te halen voor kaarten. Moet je ze wel op www.hedon-zwolle.nl kopen natuurlijk...) |
|
quote: Hey cool man, kan ik hun ook eindelijk weer es zien! |
|
Wordt gezellig! vergeet niet je kaarten te bestellen / halen. Zou jammer zijn als je niet heen kan omdat de kaarten op zijn... ;-) |
|
Nou, wie gaat er heen? Kaartje ligt al tijden in huis. |
|
Gaat goed druk worden donderdag, hoorde net dat er nog 1 kaartje was (die mogelijk ook al vertrokken is) Ik ben er in ieder geval! |
|
Waarom hebben ze geen Thrash support act neergezet? Dat snap ik dan echt niet. |
|
quote: Ik. |
|
Plato & VVV Zwolle hebben de laatste paar kaarten... |
|
Goed da'j het post! Net ff naar Plato gerend en 2 gescoord |
|
Baardmans was ook al in paniek hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik heb een kwartier voordat je dit postte nog een kaartje via de site besteld, dus blijkbaar was ik echt maar net op tijd. |
|
quote: ghegheghe, heb er 2 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
vanavond alweer... gelukkig hebben ze een airco in Hedon... |
|
quote:Hehe, Testament in de Effenaar 6 jaar geleden was legendarisch alleen al vanwege de hitte binnen. De tering wat gingen die koude flessen Dommelsch er toen hard in |
|
Daar was ik toen ook ja, tering, een compleet fortuin weggezopen vanwege de hitte, maar wel een rete gaaf avondje! |
|
oke, ik zal even doorgeven dat ze de airco vanavond niet aan moeten zetten... |
|
Neeeeeeeeeeeee!! Pff Testament in Burgerweeshuis was ook legendarisch. Het was er zo warm dat de condens van het plafond af kwam vallen. |
|
Heerlijk haha, toen ook met Sepultura in Tivoli, wat een zweten, boven de 40 graden toen binnen, je kon drinken wat je wilde, je werd niet dronken en je had alsmaar dorst. Against God and Government |
|
Behoorlijk lijden als je daar staat, stug volhouden want je wil die band zien en na afloop hartstikke kapot naar huis ivm de hitte. Toch trots op jezelf zijn dat je dat hebt weten te overleven ach het heeft wel wat he haha. |
|
quote:En een man extra personeel achter de bar inroosteren. Drankomzet ftw |
|
Zijn er nog een paar kaartjes te koop bij de deur? hehe |
|
Okee, de restkaarten zijn nu weer online beschikbaar. 12 stuks! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |