|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Was erg goed te doen. Ik kan niet zo goed tegen hitte dus moest wel een paar keer naar buiten om af te koelen. Testament gaf daar ook gelegenheid toe door een ballad en het nummer "Practice What You Preach" (die hele plaat boeit mij niet) te spelen. Prima avondje gehad! De nek begint al wat stijf te worden... tijd om de boel eens vanuit een horizontaal oogpunt te bekijken. Weltrusten! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mooie setlist, gave show en tering warm. Alhoewel de show destijds in Burgerweeshuis hiermee niet is overtroffen. Testament |
|
Was weer erg vet. Enige minpuntje was dat de setlist nauwelijks afweek van de vorige tour, maar voor de rest was 't genieten. Wat een mini zaaltje trouwens voor zo'n band. |
|
En weer ouderwets brak vandaag, maar het was weer genieten geblazen. Hoogte punt ; op het moment dat een gast met 3drie bier aan kwam lopen en op dat moment zegt onze Chuck en dan nu IN TO THE PIT!!! bof, klop bang en leeg waren zijn glazen bier hahahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Volgens mij kreeg ik die 3 glazen over me heen Ik vond het jammer dat er zo'n enorme tijd tussen Non-divine en Testament zat, voor de treingangers (waaronder ik) was het een erg korte voorstelling |
|
quote: Je bent zeker de avond ervoor niet bij Anthrax geweest he |
|
Klopt |
|
Ben benieuwd of dat vrijdag ook weer zo is bij Kwiensrijch in hedon. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hebben die een voorprogramma? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nee, geen support. |
|
quote: Ik zie hier een kansje voor Neon black hinyhinthinthint Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hier kan je enkele foto's van het concert vinden: http://www.metalkrant.net/index.php?message=212&page=3 www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |