IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zomer vakantie / Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 24-03-2002 22:34 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Hebben jullie er zin in ?? ik echt niet.. is het weer zo heet.. smelt ik weer eens weg in me broek enzo

Wat vinden jullie van de vakantie ?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2010 21:02]


Godverdommen..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-03-2002 22:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Goh, ik beb persoonlijk geen last van de Zomer of vakantie.. laat staan dat ik vroeger (toen ik ook nog op school zat) last had van de zeomervakantie.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-03-2002 22:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind zomervakantie GE-WEL-DIG! Lekker pils drinken, uislapen, etc...

Maar goed, dat kan ik nu ook in principe.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-03-2002 22:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

schaarsgeklede dames bekijken op een terrasje met uiteraard een biertje in je hand. Wat wil je nog meer.




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-03-2002 22:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ALs het gaat om vakantie vind ik het heerlijk.
Maar als het om de zomer gaat vind ik het kut, ik kan totaal niet tegen die hitte en doordat ik orgineel rood ben, verbrand ik binnen 5 minuten.

Maar ik leef wel helemaal naar de zomervakantie toe, want dan is het weer tijd voor WACKEN OPEN AIR


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 24-03-2002 22:42 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

De zomer mag van mij zeker weer van de partij zijn dit jaar. Weer lekker barbequeen en lekker terrasjes pikken en vooral de vele festivals afstruinen.

Maar het mag van mij nog wel even wachten, De lente is weer begonnen en dat blijkt wel uit het feit dat ik verliefd geworden ben


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-03-2002 22:42 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

zomer en vakantie gewoon heerlijk, lekker warm, mooier geklede vrouwen, zelf geen gekloot met meerdere lagen kleding.
en als het effe kan vliegtuig pakken naar een nog warmer oord ergens in azie.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 24-03-2002 22:43 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

vakantie is toch leuk!
ja, het hoeft voor mij ook echt geen 30 graden te zijn maar vind het wel leuk als de sweaters weer vervangen kunnen worden door tops!
Vind zomerkleding veel mooier haha
zolang er maar schaduw en een ventilator in de buurt is...

wat ik irri vind aan de zomer zijn gasten die denken geen deo nodig te hebben.


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 24-03-2002 22:48 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Zomervakantie; ik heb geen zomervakantie.Ik moet gewoon werken. Gelukkig hebben een climate-control op het werk.
Ik neem pas vakantie in september of oktober.


Heads I win, tails you lose


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 24-03-2002 22:51 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 24 maart 2002 22:43 schreef Natascha het volgende:
wat ik irri vind aan de zomer zijn gasten die denken geen deo nodig te hebben.

Die mensen je ook in de winter, toch?Als ze dan hun trui uitdoen: brrr
Maar persoonlijk vind ik de zomer wel lekker (om voornoemde redenen), verder denk ik dat ik mijn vakantie uit de festivals moet halen (wat me geen probleem lijkt )

[Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 24-03-2002 22:53]


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2002 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik weet het nog niet ...
Hangt beetje van mijn school en SheRa's werk af denk ik.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-03-2002 23:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Sja vakantie... Daar zit ik verderniet echt op te wachten. Ik verheug me wel op alle concerten en festivals (met name wacken!!!)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-03-2002 23:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik moet het grootste deel van de zomervakantie werken. En ik hou niet van hitte.


Dead things grow from deep inside...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 24-03-2002 23:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Zomer(vakantie) in veendam is:
-overdag bij het water rondhangen en beetje sporten (frisbee etc.)
-'s avonds naar de heide vet kampvuur bouwen en winkelkarretjes vol blikken bier nuttigen.
Leuk, mensen die in de winter jarig zijn vieren dat zomers op zo'n heidefeest .
Oh ja, en uiteraard veel metal luisteren en zelf jammen met maten.
Zomer ruled!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-03-2002 23:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

De temperatuur boeit mij niet.
Mijn lichaam opereert prima tussen -10 en 45 graden. Het gaat mij om de vochtigheid want -face it- 30 in Nederland is niet eens 35 in Spanje.
Ik hab een hekel aan toerisme-georienteerde trekpleisters zoals <vul-hier-bekende-badplaats-naam-in>
en plaatsen waar je meer nummerplaten ziet van buitenlanders. (Ooit de ZEE aan NL nummerplaten meegemaakt in Lloret de mar ofzo??)

Dus samenvattend: het maakt mij niet uit waar ik zit als de bovengenoemde dingen maar afwezig zijn.


Vorige zomer 2 weken in Korinthie gezeten; RULES
(Erg mooi daar, de provincie van Joerg Haider.)


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-03-2002 23:10]


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 24-03-2002 23:12 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2002 22:39 schreef Azagthoth het volgende:
schaarsgeklede dames bekijken op een terrasje met uiteraard een biertje in je hand. Wat wil je nog meer.




idd, ben ik het helemaal mee eens


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-03-2002 23:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2002 23:03 schreef SheRa het volgende:
Ik moet het grootste deel van de zomervakantie werken. En ik hou niet van hitte.

Same here. Lekker in een auto zonder airco je werk doen... Warmte valt best mee, maar direct zonlicht zuigt grote tijd. Kun je niet eens lekker in een doodshemdje buiten zijn zonder te smelten. En kon ik dat maar weer, lekker in de buitenlucht winkelwagens vol bier nuttigen met maten. Maar ja, werk... Ik denk da'k maar eens ontslag neem van de zomer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 24-03-2002 23:58 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2002 23:43 schreef Greycloak het volgende:
Same here. Lekker in een auto zonder airco je werk doen... Warmte valt best mee, maar direct zonlicht zuigt grote tijd. Kun je niet eens lekker in een doodshemdje buiten zijn zonder te smelten. En kon ik dat maar weer, lekker in de buitenlucht winkelwagens vol bier nuttigen met maten. Maar ja, werk... Ik denk da'k maar eens ontslag neem van de zomer.


Gelukkig heb ik geen werk

[Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 24-03-2002 23:58]


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 25-03-2002 0:07 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 24 maart 2002 22:51 schreef Ooypunk het volgende:
Die mensen je ook in de winter, toch?Als ze dan hun trui uitdoen: brrr

Ja helaas wel, oa mijn collega's, maar minder als in de zomer, dat bedoel ik...

Waarschijnlijk zal ik dan wel grotendeels aant werk zijn, geen zomervakantie maar ik kan er verder nog niks van zeggen want ik hoop tegen die tijd een andere baas te hebben of eigen baas te zijn, als alles goed gaat heet dat...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-03-2002 1:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

AI, zomervakantie, da's lang geleden... eerst was het werken de hele tijd (bij de AH tijdens mijn middelbare-schooltijd), daarna was het leren voor tentamens voor m'n studie, daarna werd het slack-tijd maar ja, dat is niks nieuws Nee, zomer is HEET, te heet, 20 graden vind ik OK maar daarna zweet ik van de flat af en verder word ook ik ROOD ipv bruin.

Maar vrije tijd is tof:

- terrasje pakken met vrienden en idd lekker schaars geklede vrouwen bekijken
- in je eentje op het balkon van je flat zitten met witbier en KEIHARD MORBID ANGEL DRAAIEN ZODAT DE HELE STAD HET HOORT, godver
- vrije tijd is verder plaatjes draaien, boeken lezen en lullen op ZM........ wat is er mis mee?


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 25-03-2002 6:59 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

en 1 voordeel van veel licht op een dag: meer tijd om foto's te maken. Ik ga nu lekker ook weg, vrij daggie



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2002 10:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Smiddags slapen, savonds zuipen

Verder nog iets ?


Ik, Wil Schuurman


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-03-2002 11:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zomer!

ik heb er wel weer zin in

de hele dag in je tuin zitten..
yay


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-03-2002 11:03 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Of op een teras

OF FESTIVAL!!!!!!!!!!!


Ik, Wil Schuurman


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 25-03-2002 11:41 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik hou van zomer: lekker warm, lekker naar het strand, lekker zwemmen, lekker nix doen....mmmmmmmm....
Maar eerst weer werken...ik werk elke zomer met geestelijk en lichamelijk gehandicapten met epilepsie....ZO LEUK!


I spy with my little and verrry evil eye.....


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-03-2002 11:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ow ik kijk echt uit naar lekker weer , t wordt al wat beter momenteel, en t weer en mijn stemming sja die hebben toch zeker een verband hoor (zo van mooier weer, blijere firefox )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen