|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Had ik exact hetzelfde kunnen zeggen. 8 maanden geen/nauwelijks vrij gehad, regelmatig héle lange dagen en écht toe aan vakantie. Maandag, dinsdag en woensdag nog werken, dan donderdag richting Kroatië. Kan niet wachten. Dinsdag wordt overigens een aparte dag, als Nederland wint varen ze voor m'n raam langs op kantoor. |
|
quote: Eh nee, die drie weken vrij zijn ook echt werkvrij voor mij, maar ben dan ook geen student maar loonslaafje. |
|
Ja oke, dan is het anders. Als student heb je zeker iets van 2 maanden vrij, dat is wel een lange tijd om niks te doen. Al snap ik dat ontspanning wel lekker is. Zelf studeer ik overigens en werk ik daarbij 1 of 2 dagen in de week, maar daarvan kom ik eigenlijk maar moeilijk rond dus dan is de zomervakantie de ideale gelegenheid om te werken en dat geld achter te houden voor collegegeld/huur etc. |
|
Wil ooit nog een keer naar Nepal. En dan ook m'n haartjes net zoals Brad. Tibet ligt in Nepal, right? |
|
In China jongen! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wordt een Brad style lange vakantie dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik wil een keer naar Nipples |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote:Gaging, haze en wood? Klinkt als een leuke avond. |
|
quote: Wankah |
|
Mag de echte Willeke nu opstaan? N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |