IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zomer vakantie / Vorige pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 10-07-2010 15:00 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 13:26 schreef Sorceress het volgende:
Werken jullie niet in de zomervakantie?
Zomervakantie is voor mij 5 a 6 dagen in de week werken. Dan heb je ook regelmaat en verveel je je niet. Maar ja, leuk is anders. Vooral als je dol bent op genieten van het warme weer en zwemmen.


Een gewone week bestaat voor mij uit elke dag school en daarnaast zo'n 15 tot 20 uur werken.. en in de vakantie gaat dat werk gewoon door. In de vorige zomervakantie werkte ik ook 6 dagen in de week maar dit jaar vind ik die 20 uur per week wel voldoende. Ontspanning is ook nodig


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-07-2010 15:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 13:37 schreef Hexegot het volgende:
Kwestie van balans aanbrengen. Als ik, zoals de afgelopen 7 a 8 maanden, geen dag heb gehad dat ik niet met iets bezig was (al was het dan soms 'slechts' thuis achter de computer) en regelmatig dagen van 14 uur heb gemaakt, vind ik het stiekem wel lekker om een paar totaal, absoluut, geheel lege weken te hebben. Dat dat gepaard gaat met wat minder liquide middelen neem ik dan graag op de koop toe.


Had ik exact hetzelfde kunnen zeggen. 8 maanden geen/nauwelijks vrij gehad, regelmatig héle lange dagen en écht toe aan vakantie.

Maandag, dinsdag en woensdag nog werken, dan donderdag richting Kroatië. Kan niet wachten.

Dinsdag wordt overigens een aparte dag, als Nederland wint varen ze voor m'n raam langs op kantoor.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2010 22:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 13:26 schreef Sorceress het volgende:
Werken jullie niet in de zomervakantie?


Eh nee, die drie weken vrij zijn ook echt werkvrij voor mij, maar ben dan ook geen student maar loonslaafje.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 11-07-2010 11:10 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ja oke, dan is het anders. Als student heb je zeker iets van 2 maanden vrij, dat is wel een lange tijd om niks te doen. Al snap ik dat ontspanning wel lekker is.
Zelf studeer ik overigens en werk ik daarbij 1 of 2 dagen in de week, maar daarvan kom ik eigenlijk maar moeilijk rond dus dan is de zomervakantie de ideale gelegenheid om te werken en dat geld achter te houden voor collegegeld/huur etc.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-06-2021 5:17 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Wil ooit nog een keer naar Nepal. En dan ook m'n haartjes net zoals Brad. Tibet ligt in Nepal, right?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-06-2021 7:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In China jongen!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-06-2021 8:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wordt een Brad style lange vakantie dan.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 24-06-2021 8:33 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 5:17 schreef Slegthyd het volgende:
Wil ooit nog een keer naar Nepal. En dan ook m'n haartjes net zoals Brad. Tibet ligt in Nepal, right?


Ik wil een keer naar Nipples


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-06-2021 8:40 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 8:33 schreef BillekeAlwerti het volgende:
Ik wil een keer naar Nipples


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 24-06-2021 8:49 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 8:40 schreef Slegthyd het volgende:




Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-06-2021 8:56 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 8:49 schreef BillekeAlwerti het volgende:

Gaging, haze en wood? Klinkt als een leuke avond.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 24-06-2021 10:54 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 8:56 schreef Slegthyd het volgende:
Gaging, haze en wood? Klinkt als een leuke avond.

Wankah


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 24-06-2021 14:16 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Mag de echte Willeke nu opstaan?


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen