IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zomer vakantie / Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-03-2002 19:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Talamini ijs! Wie kent toevallig dat zaakje ? Het zit in Rijswijk, het oude winkelcentrum (ofzo). Het lekkerste ijs maken ze daar! (mijn mening)


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 25-03-2002 19:40 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

ik zal ni veel vakantie hebben ik ben namelijk van plan om toch maar is af te studeren en werk te gaan zoeken, kut daar gaat mijn schoon studentenleven


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-03-2002 20:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Als het te warm is,hou ik er niet van.Verder ben ik wel dol op zwemmen...desnoods 's nachts bij maanlicht!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 25-03-2002 20:39 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

t geld gaat er dan altijd zo snel doorheen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2002 20:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vooral als je naar wacken gaat èn naar ameland...


Je moeder.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 25-03-2002 20:49 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 20:43 schreef karnivoor het volgende:
vooral als je naar wacken gaat èn naar ameland...

ach vrijgezel zij wil ook wel helpen elke avond in je eentje aan de bar zitten je te bezatten, gvd wat heb ik eigenlijk een klote vakantie gehad


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2002 20:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ikke niet


Je moeder.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-03-2002 22:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zomer is lekker warm, dat is voor mij het voornaamste. Ben een onnoemelijke koukleum en kan erg goed tegen hitte. Eerst na mijn tentamens werken, dan maybe een dagje DOA (ligt aan line-up), iig Wacken begin augustus, en de rest van de maand augustus kan ik nog helemaal volplannen dan wel geheel lamzakken... Summer holiday, what is taking you so long to arrive??


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-07-2010 20:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik wil wel weer eens zo'n ouderwets verregende kwakkelzomer, waar zijn ze gebleven? *zucht*


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 09-07-2010 21:00 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

morgen gaat het weer regenen, toch?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-07-2010 21:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb geen zomervakantie.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-07-2010 21:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ook niet, ik neem altijd andere weken vrij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-07-2010 21:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ook niet dit jaar, ben in februari al weggeweest naar Australië. Ook een soort zomervakantie want het was er lekker heet!

Verder sparen voor 2011, ik wil volgend jaar een week of 10 (na)zomeren op de fiets in de States.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-07-2010 22:14 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 9 juli 2010 21:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ook niet, ik neem altijd andere weken vrij.

Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb nooit vakantie, vind dat verschrikkelijk, hehe.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 10-07-2010 2:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

De laatste jaren vind ik (zomer)vakanties best kut.
Ik begin het steeds meer te zien als wachten tot school weer begint.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 10-07-2010 6:54 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 2:52 schreef Helvete het volgende:
De laatste jaren vind ik (zomer)vakanties best kut.
Ik begin het steeds meer te zien als wachten tot school weer begint.


Dan moet je toch ook doen waar een vakantie voor is: leuke dingen doen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2010 9:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 2:52 schreef Helvete het volgende:
De laatste jaren vind ik (zomer)vakanties best kut.
Ik begin het steeds meer te zien als wachten tot school weer begint.

Maar school vond je ook niet leuk, toch? Het lijkt me niet altijd even tof om jou te zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-07-2010 9:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik blijf hopen op zes weken lang 22 graden, zon, blauwe lucht en om de vier, vijf dagen een goeie regen- of onweersbui. Ideaal vakantieweer. Ik ga zo'n beetje dood als ik nu naar buiten stap.

[/klaagmodus]

Maar volgende week paar daagjes Parijs!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-07-2010 9:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

wow, dat wordt zweten en plakken op Bospop.

"graait nog wat extra shirts uit de kast"

Factor 30 creme niet vergeten!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2010 9:35 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 9:12 schreef Hexegot het volgende:
Ik blijf hopen op zes weken lang 22 graden, zon, blauwe lucht en om de vier, vijf dagen een goeie regen- of onweersbui. Ideaal vakantieweer. Ik ga zo'n beetje dood als ik nu naar buiten stap.

[/klaagmodus]



+1 dus


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-07-2010 9:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik miste eerst vaak mijn 'regelmaat'. Zomervakantie was vooral veel uitslapen, dan dus niks meer aan je dag hebben, bier drinken, en weer laat slapen.

Tegen het eind van de vakantie geen greintje ritme mee over, bah. Nu gewoon ook geregeld vroeg opstaan en proberen wat te ondernemen. Al wordt dit een gekke vakantie, want ik moet 4 weken voor mijn hond zorgen, die als ze in een vreemde omgeving is, geen seconde alleen gelaten kan worden.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 10-07-2010 11:41 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Dat gebrek aan regelmaat vind ik juist heerlijk. Eindelijk al die dingen doen waar ik normaal geen tijd voor heb


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 10-07-2010 13:26 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Werken jullie niet in de zomervakantie?
Zomervakantie is voor mij 5 a 6 dagen in de week werken. Dan heb je ook regelmaat en verveel je je niet. Maar ja, leuk is anders. Vooral als je dol bent op genieten van het warme weer en zwemmen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-07-2010 13:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2010 13:26 schreef Sorceress het volgende:

Werken jullie niet in de zomervakantie?
Zomervakantie is voor mij 5 a 6 dagen in de week werken. Dan heb je ook regelmaat en verveel je je niet. Maar ja, leuk is anders. Vooral als je dol bent op genieten van het warme weer en zwemmen.

Kwestie van balans aanbrengen. Als ik, zoals de afgelopen 7 a 8 maanden, geen dag heb gehad dat ik niet met iets bezig was (al was het dan soms 'slechts' thuis achter de computer) en regelmatig dagen van 14 uur heb gemaakt, vind ik het stiekem wel lekker om een paar totaal, absoluut, geheel lege weken te hebben. Dat dat gepaard gaat met wat minder liquide middelen neem ik dan graag op de koop toe.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-07-2010 13:43 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 juli 2010 21:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ook niet, ik neem altijd andere weken vrij.

Ik las eerst: Ik ook niet, ik neem alle andere weken vrij.




Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen