|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Talamini ijs! Wie kent toevallig dat zaakje ? Het zit in Rijswijk, het oude winkelcentrum (ofzo). Het lekkerste ijs maken ze daar! (mijn mening) |
|
Als het te warm is,hou ik er niet van.Verder ben ik wel dol op zwemmen...desnoods 's nachts bij maanlicht! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
t geld gaat er dan altijd zo snel doorheen |
|
vooral als je naar wacken gaat èn naar ameland... Je moeder. |
|
quote: ach vrijgezel zij wil ook wel helpen elke avond in je eentje aan de bar zitten je te bezatten, gvd wat heb ik eigenlijk een klote vakantie gehad |
|
ikke niet Je moeder. |
|
Zomer is lekker warm, dat is voor mij het voornaamste. Ben een onnoemelijke koukleum en kan erg goed tegen hitte. Eerst na mijn tentamens werken, dan maybe een dagje DOA (ligt aan line-up), iig Wacken begin augustus, en de rest van de maand augustus kan ik nog helemaal volplannen dan wel geheel lamzakken... Summer holiday, what is taking you so long to arrive?? |
|
Ik wil wel weer eens zo'n ouderwets verregende kwakkelzomer, waar zijn ze gebleven? *zucht* |
|
morgen gaat het weer regenen, toch? |
|
Ik heb geen zomervakantie. |
|
Ik ook niet, ik neem altijd andere weken vrij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ook niet dit jaar, ben in februari al weggeweest naar Australië. Ook een soort zomervakantie want het was er lekker heet! Verder sparen voor 2011, ik wil volgend jaar een week of 10 (na)zomeren op de fiets in de States. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb nooit vakantie, vind dat verschrikkelijk, hehe. |
|
De laatste jaren vind ik (zomer)vakanties best kut. Ik begin het steeds meer te zien als wachten tot school weer begint. |
|
quote: Dan moet je toch ook doen waar een vakantie voor is: leuke dingen doen! |
|
quote: Maar school vond je ook niet leuk, toch? Het lijkt me niet altijd even tof om jou te zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik blijf hopen op zes weken lang 22 graden, zon, blauwe lucht en om de vier, vijf dagen een goeie regen- of onweersbui. Ideaal vakantieweer. Ik ga zo'n beetje dood als ik nu naar buiten stap. [/klaagmodus] Maar volgende week paar daagjes Parijs! |
|
wow, dat wordt zweten en plakken op Bospop. "graait nog wat extra shirts uit de kast" Factor 30 creme niet vergeten!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 dus |
|
Ik miste eerst vaak mijn 'regelmaat'. Zomervakantie was vooral veel uitslapen, dan dus niks meer aan je dag hebben, bier drinken, en weer laat slapen. Tegen het eind van de vakantie geen greintje ritme mee over, bah. Nu gewoon ook geregeld vroeg opstaan en proberen wat te ondernemen. Al wordt dit een gekke vakantie, want ik moet 4 weken voor mijn hond zorgen, die als ze in een vreemde omgeving is, geen seconde alleen gelaten kan worden. |
|
Dat gebrek aan regelmaat vind ik juist heerlijk. Eindelijk al die dingen doen waar ik normaal geen tijd voor heb |
|
Werken jullie niet in de zomervakantie? Zomervakantie is voor mij 5 a 6 dagen in de week werken. Dan heb je ook regelmaat en verveel je je niet. Maar ja, leuk is anders. Vooral als je dol bent op genieten van het warme weer en zwemmen. |
|
quote: Kwestie van balans aanbrengen. Als ik, zoals de afgelopen 7 a 8 maanden, geen dag heb gehad dat ik niet met iets bezig was (al was het dan soms 'slechts' thuis achter de computer) en regelmatig dagen van 14 uur heb gemaakt, vind ik het stiekem wel lekker om een paar totaal, absoluut, geheel lege weken te hebben. Dat dat gepaard gaat met wat minder liquide middelen neem ik dan graag op de koop toe. |
|
quote: Ik las eerst: Ik ook niet, ik neem alle andere weken vrij. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |