|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Rammstein treed op 6 december op in het Gelredome in Arnhem, dit is het enige concert in Nederland. De kaartverkoop is nog niet gestart en een exacte datum is nog niet bekend gemaakt, ookal zijn de kaarten voor de Duitse concerten vanaf 12 juni verkrijgbaar bij www.rammsteinshop.de quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 05-05-2009 21:26] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
dit houd ik wel eventjes in de gaten |
|
Daar zijn we blij mee?.... The trend is dead. |
|
Krijgen die een stadion vol dan? |
|
vele mensen gaan voor bombast, vette decors, vuurwerk, etc. |
|
quote: Dat vind ik bij Rammstein erg meevallen? Maar goed, kaartje zal wel weer 80 euro ofzo zijn. Weet niet of mensen dan nu als nog voor vette decors enz gaan? The trend is dead. |
|
Het is zeker geen slechte live band nee, maar ik zie ze eerder in Ahoy of iets in die trand staan. Zelf in ieder geval afwezig. |
|
[quote]Op 5 mei 2009 23:41 schreef Cees het volgende: Dat vind ik bij Rammstein erg meevallen? [quote] wel eens bij een show geweest? |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig in het Sportpaleis op 10 december Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jaren geleden kregen ze Gelredome ook vol, dus dat lijkt me dit keer ook helemaal geen probleem. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hey Mythics, ben jij die ene van Gamer.nl? |
|
quote:Welkom in de echte wereld.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hier ga ik dus wel bij zijn wraarrgh! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ja. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Gheghe, ik zie meer waardeloze acts in stadions dan goede, al gaat het in 99% van de gevallen dan wel om pop-acts :p Comercieel succes is nu eenmaal niet hetzelfde als artistiek succes... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Live dvdtje gezien, bij wat vrienden van mij. The trend is dead. |
|
quote: Vroeger rond de jaren 30 wel. Against God and Government |
|
Damn niggah! EUR 150,00!! Bruce Banner |
|
quote: Your joking, right? The trend is dead. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Jezus, wordt je afgehaald in een limo en is het arrangement inclusief hotelverblijf en gratis drank? Zo niet, dan ga ik liever naar Dynamo Outdoor Fest: daar speelt Stahlzeit de Rammstein tribute, met gratis entree... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou, wie gaat er nog voor het Decor The trend is dead. |
|
Ik denk dat je de band in de bakkes mag spuiten terwijl de zanger een "RRRRRRRRRRRRRRR" gorgelt... De show in Köln / Lanxess Arena is ook al zo pokkeduur. Bruce Banner |
|
quote:Grappig. Die lui gaan er al vanuit dat ze kaarten gaan hebben voor de show.. De officiele Klojo-prijs is nog niet bekend, net als de vvk datum.. Hmmz.. Verder wat Vampire John zegt. Gratis naar Stahlzeit |
|
quote: Ja, dat is dus de prijs bij een willekeurige zwarthandelaar. Wat is precies je punt? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |