IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rammstein - 2009-12-06 (Gelredome) Vorige pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-12-2009 16:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

1 keer live gezien.
meer dan genoeg.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 09-12-2009 19:11 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik moet eerlijk zeggen dat me deze keer best tegenviel... Geen schermen, kwam wat lauwtjes over... Aantal jaren geleden waren ze een stuk beter (2002?).
En ik heb besloten dat ik zulke grote concerten maar niets vind. Te veel mensen, te weinig concert. Gelredome en Arena vermijd ik voortaan.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Phelan
Usericon van Phelan
Posted 27-12-2009 0:26 by Phelan Wijzig reactieProfiel van PhelanQuote dit bericht

Ik zou er eigenlijk naartoe gaan, maar ik zat midden in de pww en de dag daarna had ik Frans!
Wat dus mijn zwakste vak is.

Het lullige is: in 2005 zou ik ze ook zien, bij Fields of Rock, maar toen kon ik ook niet vanwege school.

Anyway, ik heb mijn kaart maar aan broerlief gegeven, en het bleek dat het maar matigjes was.
Dus de volgende keer dat ze in Nld zijn, ga ik er lekker naartoe, en hopelijk zetten ze dan een dijk van een show op. ^^

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com