|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Al support acts bekend? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Maar toch, volgens de gelredome site is er nog niks bekend over de prijs per ticket. Maar het is van Mojo dus zul je wel weer 250.- pp kwijt zijn. 350.- als je er een shirtje bij wilt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ach, volgens mij kwam deze maand nog een tribute band naar Weert. Feuerengel ofzo... *Kijkt na* Ja Feuerengel. Nouja, eerst de prijs van de kaartjes afwachten. Wil namelijk ook nog naar Dream Theater de 7e oktober ! |
|
quote: Ze zijn nog niet in de voorverkoop gegaan, dus ik vind het knap dat je op dit moment die conclusie kan trekken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb ook slechts op meerdere internationale shizzles gekeken. De prijzen voor LanXess Arena in Köln staan al vast op 139,- en 149,- Euro. Knappe gozer dat ik ben. Bruce Banner |
|
quote: Ja, da's een open deur, dat weten we allemaal al Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Heldert niet echt veel op, maar goed I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik kan me zo niet voorstellen dat een kaartje over de 100 euries gaat kosten!! |
|
Nog even gequote van de Gelredome site: quote: http://www.gelredome.nl/evenementen/245/rammstein/ Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is jammer dat deze band hier zo veel onterecht afgekraakt wordt. Metal mag niet succesvol zijn of zo? nou ja slap giswerk... wel hope dat het betaalbaar blijft. |
|
quote: Yucca, niets tegen eerlijk verdiend succes, maar dergelijke prijzen? Dan zou ook een Slayer er hier van langs krijgen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: De band word hier niet onterecht afgekraakt. Ticketservices (Mojo) worden hier afgekraakt. terecht trouwens "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Dat valt inderdaad niet te ontkennen, zou ze graag willen zien maar absoluut niet voor dergelijke prijzen. [Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 07-05-2009 11:03] |
|
Maar wat het ook gaat kosten: Rammstein zonder Till Lindeman is op voorhand al teveel betaald. Ik kan me niet voorstellen dat zijn opvolger net zo'n uniek figuur is. Por Vida |
|
Wordt echt niet duurder dan 30, 40 euro. Kaarten staan vantevoren idd al op niet legale ticketbureaus, voor bizarre prijzen. Grote kans dat je kaartje ook nog eens ongeldig wordt gemaakt.. (Kijk maar eens op http://www.ticketsenconcertkaarten.nl... Tegen die tijd maar eens zien of ik ga, vorige x in Gelredome was wel fucking vet. Maargoed, wil tegen die tijd ook naar Placebo... We'll see Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mh ligt helemaal aan wat de uiteindelijke prijs is, maar een concert van Rammstein is altijd toch wel verschrikkelijk gaaf. |
|
Ik hoop dat je gelijk hebt. Bruce Banner |
|
Ik heb gewoon helemaal geen zin meer in concerten van MoJoden!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Metal? Bareuh... |
|
quote: Bron? Ik zie nergens iets staan over dat Till Lindemann zou vertrekken, niet op myspace, niet op de officiële site en niet op Blabbermouth... Ontopic: hier wil ik wel heen! Rammstein stond nog op mijn nog-te-zien lijstje! |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
2003 :') "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: |
|
Till is in 2007 uit Rammstein gestapt. Zijn vervanger is de zanger van KMFDM. Maar op wie de keuze ook was gevallen, ik betwijfel of Till op een gelijkwaardige manier vervangen kan worden. En dan weer ontopic: Is het nog wel de Rammstein die je wilt zien voor dat geld. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 08-05-2009 0:16] Por Vida |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |