|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik cover n paar Slayer nrs met mn band maar wat vrienden van me vinden het not-done om Slayer te coveren... meningen? |
|
monstrosity - angel of death Waarom niet? |
|
volledig mee akkoord, ook live af en toie een cover spelen vind ik super voor een groep. Dan is er eens een nummer bij die ik ken. Zolang er maar niet overdreven word erin |
|
we doen het ook gewoon...gaat ook best goed vroeg me af of meer mensen dat not-done vinden... k vind bijv. Dark Funeral -Dead Skin Mask erg goed |
|
slayer brengt altijd wel een sfeertje gecoverd of niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
er zijn mensen die gaan zeiken dat britney spears - i love rock & roll heeft gecovert, die mensen moeten dus zelf ook niet gaan coveren want die vinden dat als je dat doet je de muziek verkracht dus ik vind het licht aan je eigen of het goed is of niet |
|
quote: Dat nummer heerscht Tuurlijk mag je Slayer coveren. |
|
idd Slayer coveren blijft leuk. Wij hebben jaren nummers van Slayer gecoverd live. Telkens wat anders waaronder Angel of Death, The Antichrist, Hell Awaits, War Ensemble,... Blijft leuk om te doen!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vaak zijn death metal covers van Slayer beter dan het origineel... *rent weg* Waarom zou je niet een nummer van Slayer coveren? Ik begrijp niet wat daar not done aan is, omdat het *slayer* is? blergh. Coveren van nummers is koel, het eindresultaat kan een goede stimulans vormen binnen je band. Hoewel de cover van Darkness it Shall Be van mijn band (enfeeble) jammerlijk mislukte, was het toch wel koel om te doen. coveren die hap ! |
|
quote: speel wat je wilt. maar, alsteblieft, speel een obscuur nummer van slayer in plaats van de standaardnummers. |
|
ja, zoals Angel of Death Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
we doen tot nu toe Dead skin mask bloodline seasons in the abbyss angel of death nog wat |
|
quote: tsja, ik vind dat dus de standaardnummers om eerlijk te zijn. maar als jullie ze leuk vinden is het toch in orde? maar waarom niet: epidemic hardening of the arteries fight 'till death metal command etc etc die nummers vind ikzelf vele malen cooler. |
|
quote: dat is onzin, britney maakt schaapachtige pop, en ze gaat opeens lopen zeuren dat ze van rock 'n roll houdt. |
|
meer omdat we net beginnen met de band en dit de wat makkelijkere nrs zijn |
|
quote: ach, is nergens voor nodig. je kunt die nummers spelen om goed strak te leren spelen. is ook belangrijk. maar als je bijvoorbeeld op gaat treden zou ik persoonlijk het afgezaagd vinden als je een van die nummers live speelt. maar anderen weer niet. doe dus gewoon wat jullie willen. |
|
Ik vinnut wel relax als een band live een cover of 2 speelt...maar meerdere covers van 1 band vinnik niezo... |
|
Raining blood gecoverd door Obscenity is tof!! Maar slayer cover... dan kan je live aan de grote vraag voldoen (wel goed speule dan natuurlijk!) Ik, Wil Schuurman |
|
Slayer coveren? Doen, doen, doen. Zolang je maar echt FUCKING kwaad bent als je het speelt!!!! Want van die mietjescovers wil niemand. Dus: overdrijven met die hap!! Slayer |
|
quote: monstrosity - angel of death dark angel - dead skin mask |
|
quote: Is dat een nummer van Slayer Ik ken alleen de Dark Funeral versie |
|
quote:N00b, n00b, enorme n00b . Nummer staat op 'Seasons in the Abyss'. |
|
Ach, voor sommigen is Slayer heilig.... Ik zag Stormrider Slayer coveren en vond dat zeer geslaagd, hoewel Annihilator e.d. met Stocky op zang imho nog meer roeleren. Maar er was dus wel iemand in het publiek die vond dat de solo's niet goed werden nagedaan; "als je het niet kunt moet je het laten" zei hij.... Ach, als je bepaalde mensen de echte Slayer voorzet verkleed als 'whatever', dan zullen ze nog zeggen dat Slayer slecht gecoverd wordt [add]Als jullie Slayer willen coveren dan gewoon doen, er zal toch altijd wel iemand kritiek hebben, maar genoeg mensen zullen het WEL weten te waarderen[/add] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 18-08-2002 3:04] |
|
hier 2 crappy minidisc opnames van Bloodline en Dead Skin Mask let niet op de zang, omdat we nog geen zanger hebben schreeuwde de drummer wat... http://members.lycos.nl/z1o/dc/deadskinmask-dc.mp3 http://members.lycos.nl/z1o/dc/bloodline-dc.mp3 graag reacties |
|
klinkt goed! zet alleen de volgende keer je opnameapparaat wat verder weg van het drumstel, de gitaren vallen helemaal weg.. met0l! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |