IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : geen klacht ... hooguit een suggestie Volgende pagina
Snark
Usericon van Snark
Posted 01-06-2009 22:39 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

waarom in teringkristusnaam wordt nou gewoon dat hele gebanned topic niet voorzien van een sticky en een slotje/rechten aan gegeven zodat alleen modderfokkers in dat topic kunnen posten, dat scheelt toch heel veel duidelijkheid en ergenis.

tip: sluit dit topic maar, sluit je ogen maar, doe maar of dit weer nooit gezegd is en ga maar op dezelfde bekrompen voet verder. lang leve dit manke forum.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2009 22:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

opzich een punt, die odium gast is nu (denk ik?) 2x een dag gebenad omdat hij (zoals zovelen) gewoon een vraag stelt en niet weet dat dat topic een landmijn is voor n00bs.


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nou, als ie gewoon bij bericht 1 van dat topic was beginnen met lezen...

Maar het werkt inderdaad wel (ietsje) provocerend zonder slotje/sticky...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-06-2009 22:44]


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 22:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dit topic is gewoon vragen om problemen ja.
En doe dan iig ook een topic waar WEL naar de reden van een ban gevraagd mag worden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2009 22:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2009 22:43 schreef Forever After het volgende:
Nou, als ie gewoon bij bericht 1 van dat topic was beginnen met lezen...

Maar het werkt inderdaad wel (ietsje) provocerend zonder slotje/sticky...


doe jij dat bij ieder topic?


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:45 schreef karnivoor het volgende:
doe jij dat bij ieder topic?

nee, maar ook als je wat posts op 1 pagina leest zou je je conclusies kunnen trekken in dat topic.


@Silence
lijkt me niet nodig om d'r een apart topic bij te hebben als de mods een reden opgeven.


 


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2009 22:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Pleur gewoon dat hele topic weg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2009 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2009 22:49 schreef Forever After het volgende:
nee, maar ook als je wat posts op 1 pagina leest zou je je conclusies kunnen trekken in dat topic.


@Silence
lijkt me niet nodig om d'r een apart topic bij te hebben als de mods een reden opgeven.



klopt, maar niemand doet dat in alle topics. dan kan je nog zo hard zeggen dat dat zou moeten, het gebeurt gewoon niet


Je moeder.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 22:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:49 schreef Forever After het volgende:


@Silence
lijkt me niet nodig om d'r een apart topic bij te hebben als de mods een reden opgeven.


Uhm, als dat topic alleen nog maar toegankelijk voor mods is kunnen we dus niet meer meekijken waarom en hoelang iemand geband is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 22:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel geil voor je machtsgevoel als mod natuurlijk dat er een topic is waar je je superioriteit op het forum kan laten zien en alle stoute jongetjes en meisjes te kijk kan zetten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:51 schreef karnivoor het volgende:
klopt, maar niemand doet dat in alle topics. dan kan je nog zo hard zeggen dat dat zou moeten, het gebeurt gewoon niet

vandaar een terechte vraag van Snark om een slotje op dat topic...


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2009 22:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:50 schreef altx het volgende:
Pleur gewoon dat hele topic weg...


Was dat topic niet ontstaan omdat veel mensen steeds bleven vragen waarom mensen nu een ban kregen? Niet handig dan dat wegpleuren.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-06-2009 22:53 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik vind dit wel een goed idee, maar ik zou er zelf niet zo'n probleem van maken.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:51 schreef Silence het volgende:
Uhm, als dat topic alleen nog maar toegankelijk voor mods is kunnen we dus niet meer meekijken waarom en hoelang iemand geband is.

Nee, het moet wel zichtbaar zijn voor de users, maar de users moeten niet kunnen posten.
Anders kunnen ze het inderdaad net zo goed opdoeken.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 22:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, latne we niet vergeten hoe het lultopic eruit zag voordat het schandpaal-topic in het leven geroepen werd. Elke dag pagina's en pagina's aan vragen en aantijgingen aangaande bans. Dan zie ik liever een topic met een kort berichtje en een kleine uitleg, dat houdt de boel wel zo leesbaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2009 22:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:52 schreef bastianus het volgende:
Wel geil voor je machtsgevoel als mod natuurlijk dat er een topic is waar je je superioriteit op het forum kan laten zien en alle stoute jongetjes en meisjes te kijk kan zetten.


Dat topic is destijds geopend omdat iedereen wou weten waarom mensen geband waren. Het is dus geboren uit de nieuwsgierigheidsdrang van mensen, niet uit machtlust.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2009 22:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is ook wel een goed idee, maar nu gaan veel mensen in dit topic posten, sommigen om te zieken maar er zitten ook erg veel n00bs tussen.

Op zn minst had er iets van in de topic titel kunnen staan.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2009 22:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 22:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:54 schreef Mark het volgende:
Mwoah, latne we niet vergeten hoe het lultopic eruit zag voordat het schandpaal-topic in het leven geroepen werd. Elke dag pagina's en pagina's aan vragen en aantijgingen aangaande bans. Dan zie ik liever een topic met een kort berichtje en een kleine uitleg, dat houdt de boel wel zo leesbaar.

Ja, daar ben ik het mee eens, maar zorg dan dat er niet meer in gepost kan worden.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-06-2009 22:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Was er niet een reden waarom het niet een sticky kon worden?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 22:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, dat doen ze dan een keer en nooit meer. Odium is overigens geen n00b, die loopt hier alo sinds 2007 rond. Laten we het niet erger maken dan het is alsjeblieft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-06-2009 22:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dank je Illu.

En, het is geen sticky omdat sticky's niet in de lijst met active topics voorkomen. Aangezien bijna iedereen alleen daar kijkt..

Deze oplossing is het meest praktisch.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2009 22:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

anders kan alleen de administrator het toch?

maar is daar geen oplossing voor te maken?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 22:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:55 schreef Count Steel het volgende:
Was er niet een reden waarom het niet een sticky kon worden?


Ik meen dat als je het mod-only maakt, dat dan niemand het meer kan lezen, dus dan is het hele idee het raam uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 22:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@Illusione:
Ah. Ik dacht dat het een soort straf was voor iedereen die stout was geweest. Beetje het klikspaan-principe.
Nou ja goed, als je eenmaal de regels hier een beetje doorhebt valt het best mee om niet geband te worden, zo is inmiddels mijn ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-06-2009 22:57]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 22:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:57 schreef bastianus het volgende:
Ah. Ik dacht dat het een soort straf was voor iedereen die stout was geweest. Beetje het klikspaan-principe.
Nou ja goed, als je eenmaal de regels hier een beetje doorhebt valt het best mee om niet geband te worden, zo is inmiddels mijn ervaring.


Het topic was op verzoek van de users, geen idee van de mods.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-06-2009 22:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:57 schreef Mark het volgende:
Ik meen dat als je het mod-only maakt, dat dan niemand het meer kan lezen, dus dan is het hele idee het raam uit.


Thnx [/noob]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen