|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope. Er werd destijds enorm veel gezeikt bij bans. Zoals Mark aangaf waren er hele pagina's in het lultopic over een ban, tot een mod een keer uitlegde waarom er iemand geband was. Daarom het topic in kwestie. Ignorance of the rules is not an excuse. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En dit dus. (voordat het ondersneeuwt onder de andere posts) |
|
Nadeel van een slotje is dat ie naar onderen zakt in de lijst denk ik... |
|
quote: hooguit omdat de mogelijkheden van deze prutserij tekort schieten en moderaters topics niet van slot en op slot kunnen zetten maar das een rechtenkwestie die toch eenvoudig op moet te lossen zijn in een kwartier zoveel respons doet mij geloven dat dit iets is dat meer mensen bezig houdt en waar gewoon es wat aan gedaan moet worden... Regenbogen-en-elfjes-forum [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 01-06-2009 23:03] |
|
quote:Verduidelijking mag niet? |
|
Je hoeft hier niet te posten, Snark. Heb je te lang in de zon gezeten? "Waar maak je je in jezusnaam druk om", vraag ik me soms af. Het is maar een forum, niet het echte leven. (gelukkig) |
|
quote: kort lontje? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-06-2009 23:02] |
|
quote: Ah juist. En nu wordt er alleen nog maar moeilijk/stoer gedaan als de mod Grey heet of de gebande Mental? Volgens mij is daar ook enorm over gezeken onlangs, zowel in het lultopic als de "schandpaal". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou, als men een oplossing wilt: op andere fora hebben ze een afgebakend stuk boven de lopende topics waar belangrijke berichten e.d. geplaatst kunnen worden. Zoiets zo dus ook kunnen. alleen vraagt dat dus een kleine hercodering van de site, en ik weet niet of Paul zich nog altijd actief bezig houdt met dat soort zaken of dat iemand anders daar de mogelijkheid toe heeft. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Vat jij een reactie waar geen smiley of aardig woord in staat op alsof ik " boos " ben? Ik vond het gewoon een nergens opslaande opmerking. Thats all. |
|
quote: Oh, de reden van een ban wordt nog steeds aangevochten. Maar nu is het in ieder geval duidelijk wat de oorzaak voor een ban is geweest; dat scheelt al een hoop discussie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: In a nutshell: eigenlijk wel, ja. Verder nooit echt al te veel trammelant gezien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ silence: hee doe eens niet zo boos jah! zo dit topik gaat best hard. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2009 23:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik voelde (al dan niet onterecht) enige vorm van irritatie in je reply... |
|
quote: Kusje d'rop She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, inderdaad, en daarbij nog iets over pubers mompelen. |
|
quote:Oh Mark, jij positieveling |
|
Die PR agenten zijn hun geld nu al dubbel en dwars waard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De vinger op de zere plek.. Voor zover ik weet, wordt er amper meer nieuwe functionaliteit voor ZM geschreven. Kan me ook wel voorstellen dat voor Paul, na bijna 10 jaar, de motivatie wel een beetje weg is. Verder heb ik geen idee of de code van ZM overgedragen is naar de stichting ZM, laat staan wat de plannen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-06-2009 23:07] |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/zooi/12548/Vacatures-beheer.html Zoekende via de stichting inderdaad. |
|
quote: Mijn rekening volgt eind deze maand. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gewoon een vraag? Flikker toch op, man. Voor één keer ( ik ben in een uitermate goede bui, ja) zal ik eens achter de mods staan. Als eerste reactie nadat een andere user een ban heeft gekregen in het schandpaaltopic de vraag "mag ik ook" gaan posten riekt in mijn optiek redelijk naar uitlokken. Dan krijgt hij een mail waarin het even wordt uitgelegd om vervolgens een dag later weer de zelfde fout te gaan maken? Iets met een ezel en een steen. Toegegeven, ik kon er persoonlijk hartelijk om lachen maar dat verandert weinig aan het feit dat hij zich op die manier wel op extreem glad ijs begeeft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Prima. Hou wel de wisselkoersen goed in de gaten, he, een euro is momenteel ongeveer 3 beukenootjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |