|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm, weinig animo hier voor echt honky mannen |
|
Lieve mods, ik heb een suggestie: kijk even naar het gedrag van OWW in het Christendom-topic. Volgens mij doet hij op een mentalachtige manier mee aan de discussie, tijd voor ban/editten misschien. Graag hoor ik jullie mening. Kusjes en bloemetjes, Olav [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-10-2010 18:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, Mental is er niets bij inderdaad. Boeiender |
|
Godverdomme, moeten we dat topic weer in :/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hihi. Sorry Mau. Boeiender |
|
signature |
|
quote: Stel je niet zo aan zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Daarom vraag ik wat de mods ervan vinden, even kijken of het aan mij ligt of niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, ik hoop dat je er iets van geleerd hebt en/of tot nieuwe inzichten bent gekomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En net nu jullie vriendjes begonnen te worden. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ja, zo wordt het geen neuken, nee. Maar goed, ik was niet helemaal serieus. Dat leek me wel duidelijk door m'n post hier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gelukkig. Ik vind jullie namelijk allebei hartstikke lief, en wil niet dat zoiets als het Christendom tussen jullie komt. |
|
quote: Neuken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, ik wil niet tussen jullie komen. Figuurlijk. En letterlijk. |
|
quote: Gelukkig maar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb je nou echt ruim een uur moeten brainstormen op die nazi-verwijzing, OWW? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee! Ik was Expeditie Robinson aan het kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Totaal niet ontopic, maar djeez.. wat is deze expeditie toch gaaf! |
|
quote: Vooral de aflevering van vandaag. Eindelijk haalt ER eens het niveau van het almachtige Survivor. Mijn favoriete TV programma aller tijden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vorige expedities vond ik nooit veel aan, deze wel. Maar die van vandaag ga ik morgen kijken via internet. |
|
Puppie had zeker een schrale anjer? Godver... :') |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina |