|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 25 september: BORKNAGAR - NOR SECRETS OF THE MOON - GER CODE - UK/NOR SOLSTAFIR - ISL EDGE OF SERENITY - NL Romein - Leeuwarden Aanvang: 19.00 Ticket: 16,- Tickets binnen enkele dagen online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php Een line-up in het begin van het seizoen waar trots op mogen zijn! Secrets of the Moon (GER), Code (UK/NOR) en Solstafir (ISL) zijn op tour onder de noemer PRIVILEGIVM 2009 en voor drie speciale shows in deze tour hebben ze niemand minder dan de Noorse grootheden van Borknagar gevraagd om ook deel te nemen! Romein is gekozen tot één van deze drie speciale podia, dus mis deze show niet! Het Friese Edge of Serenity zal vanavond ook onderdeel zijn van dit al grote programma, zij zullen hun laatste album presenteren aan het aanwezige publiek. BORKNAGAR www.myspace.com/borknagar SECRETS OF THE MOON www.myspace.com/secretsofthemoon CODE www.myspace.com/codeblackmetal SOLSTAFIR www.myspace.com/solstafir EDGE OF SERENITY www.myspace.com/edgeofserenity [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 03-06-2009 0:10] |
|
HOOOLY SHIT wat vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tering, wat een vette line up! Alleen ga ik proberen aanwezig te zijn in Oberhausen, scheelt toch +/- twee uur reis tijd. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Mijn god! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Goh al bij post 4...alles zou inderdaad in het midden van het land georganiseerd moeten worden, dan is iedereen blij. Goed bezig Wietze Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
OMGWTFBBQ! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hehe, inderdaad, want Rotterdam is het midden van het land... LOL. Boeiender |
|
Dat zeg ik nie. LEZEN. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Da bedoel ik ook nie. LEZEN. Boeiender |
|
quote: Code zal helaas ook niet in Rotterdam zijn. |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als ik zou gaan was dat voor Solstafir en Borknagar . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Stom van je SotM en <code> zijn ook zeer de moeite waard Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan best, ben er alleen nog niet bekend mee. Heb Code kort beluisterd en dat klonk wel goed, Secrets ken ik alleen van naam maar ik zal 't beide nog eens checken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Geniale line-up! Aanwazig: - Onweerwolf [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 03-06-2009 15:18] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Schema ook duidelijk: 19.00 Doors 19.15-19.50 SOLSTAFIR 20.05-21.00 CODE 21.15-22.10 SOTM 22.25-23.30 BORKNAGAR 23.50-00.30 EDGE OF SERENITY Mensen met OV richting Groningen e.d. kunnen dus nog mooi Borknagar uit kijken. |
|
Zeg Defwizz, nog geinteresseerd in mijn cd's? |
|
Ja fuck, tijden niet meer op de muur geweest. Zal er even heen nu. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De Muur bestaat toch niet meer? Tof concert btw! Aanwezig! |
|
Jawel, die bestaat nog wel. |
|
quote: http://demuur.forumportal.org/board/de-muur-f3.html Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
leeuwarden damn, andere kant van nederland, weet iemand of Borknagar nog ergens anders komt naast wacken, screamfest en dit? |
|
Jeay! Solstafir! Eindelijk een band waar ik weer eens heen MOET ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |