|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
LSO Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
AAAAAAAAAAANWEZIG! |
|
+1. Oh rukzooi,zelfde dag als Malevolent Creation. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-06-2009 23:13] =) |
|
Aanwezig!!!!!! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Gaaf! Aanwezig! |
|
I'm there! Zekah wetah Por Vida |
|
Volgens de frontpage van ZM speelt Dream Theater ook of heb ik het niet goed gelezen |
|
Dream Theater mag dus als support act voor Cynic fungeren. |
|
Oh okay, ik wou anders al serieus overwegen om dan Ashes to Ashes Doom to Dust te laten skippen voor deze show. Maar goed, Cynic speelt vast nog vaker ergens meer in de buurt. |
|
Dat betwijfel ik, zeker als headliner zal het nog wel even duren voordat we weer hier spelen. |
|
quote: Zie: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/13602/Win-kaarten-voor-het-optreden-van-Cynic-en-Dream-Theater-in-P60-te-Amstelveen-op-zondag-6-september.html |
|
Dat was eigenlijk voor Tymon bedoeld MetalJan? |
|
Oeh slordig, die titel. Nou, hopen dat er een hoop Dream Theater fans komen hahaha. |
|
Ik denk dat het de meeste DT fans wel een beetje onlogisch lijk, zo'n gig in NL net midden in de twee Progressive Nation tours. |
|
quote: Jep |
|
Kaarten gehaald, zin in! MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Klopt, moet Dosa Jhana zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2009 14:52] |
|
Dan wordt het dus een middagshow? Heeft Cynic tijd genoeg voor wat toegiften 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ouwe nummers!! Ik hoop op alle nummers, hup de twee cd's er doorheen en een mopje Human als afsluiter. Een mens moet dromen hebben... MC Hammer Smashed Face |
|
Laat ze dan aub Cruel Gentility en Pleading For Preservation spelen... Dan kan het nog een beetje los gaan en hebben ouwe lullen als ik er op zo'n matinee er ook nog wat aan! |
|
Van Human speelt men niets "Uit respect voor Chuck" (c) Masvidal De demonummers heb ik ok weinig hoop op. Ach met de 16 nummers van Focus en Traced in Air heb ik me op ProgPower ook prima vermaakt. Ahamkara! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Met wat geluk krijgen we beide albums (of grotendeels) met een covertje erbij. Demonummers en Death-nr's zullen er zeker niet gespeeld worden. Zal eens binnenkort een kaartje gaan bemachtigen. |
|
Wat betreft losgaan, denk ik dat we hier wel kunnen afspreken om de laatste 8 maten van Uroboric Forms een fijne pit in te zetten. MC Hammer Smashed Face |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig, wel weer eens zin om Cynic te horen spelen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
e-ticket binnen dus aanwezig |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |