|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: hehe quote: Zeg, als je vindt dat ik iets mis heb kun je dan zeggen wat het is? Dit soort halfzachte toespelingen kan ik niet zoveel mee, dan wordt het nooit beter Als je me alleen probeert te laten happen doe dat dan alsjeblieft op een wat grappigere manier, zo is het voor niemand leak De plank die jij misslaat is in ieder geval dat je lijkt te denken dat ik probeer algehele waarheden te verkondigen. Vooralsnog ga ik ervan uit dat wat ik zei niet altijd van toepassing is, maar voor een groot deel wel. Als jij een andere mening hebt, hoor ik dat graag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Yep. +1 quote: Wat is het probleem precies? Je hebt door de penopauze zelf wat weinig libido en energie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Meer studeren, minder drinken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Bij mij heeft het andersom toch echt wel beter uitgepakt Maar timing is natuurlijk wel essentiel, ik was er al snel achter dat je met iets typisch als bier drinken en worst eten de Duitse woordjes niet veel beter tot je komen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb hetzelfde gehad in de 5e klas van het VWO, ben toen wel over gegaan en had in de 6e niet bar veel moeite met het examen, eveneens nu op de universiteit. Het lijkt mij dat de overgang van VWO 5 naar 6 gewoon een moeilijke is, aangezien ik wel van meerdere mensen heb gehoord dat zij hier moeite mee hadden. Oh en trouwens, zoals al vaker vermeld staat in dit topic: ga leren. |
|
quote: Werken aan cultuurgevoel is ook belangrijk natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 09-06-2009 18:01] Verrassend triviaal |
|
Misschien is het handig dat één van de mods de titel aanpast zodat het duidelijk is dat het over studie gaat en niet het kwaaltje dat bij vrouwen voorkomt en waar mannen last van hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 09-06-2009 18:05] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Correctie: Vrouwen hebben het kwaaltje maar mannen hebben er last van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als of mannen daar geen last van hebben? hehe wat die dikke zegt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-06-2009 18:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*Duikt weg voor Papillonneke's vuist* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo beter? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ligt aan de persoon in kwestie. Ik ben na HAVO 5 gelijk doorgegaan naar VWO 6 i.p.v. eerst VWO 5 te doen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
In dat geval ligt het erg aan welk profiel je hebt gekozen. NT & NG hoef je niet bijzonder veel te doen in de 6e maar de cultuur kant heeft het wel redelijk druk nog in de 6e. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hahaha, ik ook! |
|
quote: Economie en maatschappij heb ik gedaan. Ik vond de talen en natuur- en scheikunde niet bijster interessant maar kunst(geschiedenis) en wiskunde wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dit is eigenlijk best wel een Tina-topic, verontrustend dat de ts niet compleet afgefakkeld is. |
|
quote: Geen paniek, ik was simpelweg een smiley vergeten. Ik ben zelf immers bijna net zo'n wijsneus als jij. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
wie wijst er niet met zn neus dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik niet, ik heb meer het model aardappel. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ach wees blij dat het niet model gember was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: He jammer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |