|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat laat en al vermeld, maar inderdaad: Laatste twee bands bekend: Tankard The Rotted Line-up hiermee compleet, flyer geupdate en binnenkort meer nieuws over de contest! 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
quote: Stemming voor bandwedstrijd is gestart. Stemmen kan tot 11 november. http://www.headbangingenschede.nl/?page=contest 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
|
|
quote: Cool! |
|
quote: Hehe, heb op je bandmaatjes gestemd. Boeiender |
|
quote: Ik ook |
|
ik ook |
|
Waarom is dit nu weer tegelijk met Pentagram? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Pentagram is 12 oktober, Headbanging Enschede is 12 december. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Nog een "stem" voor Erebus. AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo |
|
AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo - ZelThoR Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben waarschijnlijk aanwezig als vrijwilliger [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 27-10-2009 22:02] |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:+1 |
|
Ik ga heen halverwege een toernooitje in Amersfoort. En nu maar hopen dat Tankard als laatste speelt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. =) |
|
En gisteren zei je nog van niet |
|
quote: Er staat toch "waarschijnlijk" . Maar door een erg tof persoon ga ik wellicht ook naar Atak ja. =) |
|
Prijsvraagje! http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/14321/Maak-kans-op-kaarten-voor-Headbanging-Enschede-op-12-december-in-Atak.html |
|
Er zwerven inderdaad meerdere prijsvragen rond over het net. Succes allen. M.b.t. Tankard: Speelschema komt binnenkort online. PS: Nog 9 dagen en dan sluit de stemming voor de bandcontest! 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Uitslag stemming bandwedstrijd bekend. 18 November strijden de 4 winnaars in Cafe Rocks (Enschede) om de laatste plek op de bill. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang |
|
AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |