|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatste voorverkoop kansen: Koop nu je kaartje voor Headbanging Enschede je kaartje in de voorverkoop voor maar 19 euro, en daarvoor krijg je maar liefst 11 Internationale acts te zien!! "Better safe than sorry". Nile Tankard (Exclusieve NL-show!) Grave Disharmonic Orchestra (Exclusieve NL-show sinds in ieder geval 6,5 jaar!) Hail of Bullets (Exclusieve NL-show!) The Rotted (Exclusieve NL-show!) Dead Head Krisiun Ulcerate Hackneyed Escutcheon [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 07-12-2009 20:02] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
quote: Deze klopt dan stiekum niet edit: dan bedoel ik de sinds 18 jaar [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 07-12-2009 14:09] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Leuk voor een (praktisch)Nederlandse band |
|
quote: Sja, dat "Exclusieve NL show" gebeuren kan je altijd met een hele kilozak zout nemen natuurlijk. Boeiender |
|
quote: Don't shoot the messenger.. :-P En tja, Exclusief is inderdaad discutabel en gebonden aan locatie en bepaald tijdsbestek.. Feitelijk, op de 12e december spelen alle bands exclusief voor ons.. ;-) 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
quote: Tsja, messenger of niet. Valse lokkers kan natuurlijk niet hé . Even opgezocht, was 2003 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/558030?hl=disharmonic,orchestra [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 07-12-2009 19:12] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Helemaal gelijk! Het is aangepast. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
quote: tot zaterdag dan maar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (onder voorbehoud Moet het kunnen combineren met FC Twente, anders gaat het feest niet door) - Chriz - Nakooma - BVT + aanhang. - Headbanging Enschede - Hammer - MH22 + Silence - Jeunis - Bruticus - Knolle |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (met 2,5 uur afwezigheid ergens in het midden ) - Chriz - Nakooma - BVT + aanhang. - Headbanging Enschede - Hammer - MH22 + Silence - Jeunis - Bruticus - Knolle - Hades (kassamiep) |
|
quote:voor een band als Gorerotted natuurlijk ook... damn die naamsverandering blijft echt gay en aids... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Morgen al. En ik heb er zin in. Perskaart ook in de knip ghehe. Dus het word weer een druk en gezellig dagje. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik heb er ook zin in!! the only pleasure is pain |
|
Morgen mooi bijtijds die kant op, gelijk uit de slaapdienst door naar de Atak, en spullen slepen. Had ook wel zin gehad in een dagje doorzakken, maar eens een kijkje nemen bij zoeen productie is ook wel leuk. Tot morgen. |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (met 2,5 uur afwezigheid ergens in het midden ) - Chriz - Nakooma - BVT + aanhang. - Headbanging Enschede - Hammer - MH22 + Silence - Jeunis - Bruticus - Knolle - Hades (kassamiep) - Helnorsk + hubby |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (met 2,5 uur afwezigheid ergens in het midden ) - Chriz - Nakooma - BVT + aanhang. - Headbanging Enschede - Hammer - MH22 + Silence - Jeunis - Bruticus - Knolle - Hades (kassamiep) - Helnorsk + hubby - Hirogen (ook met 2,5 uur afwezigheid ergens in het midden ) Heads I win, tails you lose |
|
GVD, Disharmonic Orchestra heerscht, genifuckingiaal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo weer achter de rug. Erg leuk feestje met een hele gezellige sfeer. Het enige minpuntje was dat er niet veel keuze was in eten en wat later op de avond waren ook de broodjes op. Dat had wel iets beter verzorgd kunnen zijn. De bands vond ik allemaal best lekker klinken. Met als grote uitschieter natuurlijk het briljante Disharmonic Orchestra. Kolere wat is dat toch een heerlijke band Voor mij iig de band van de dag. Alleen heel erg jammer dat ze helemaal geen t shirts e.d bij zich hadden. Vanmiddag maar eens aan de gang gaan met de foto's [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 13-12-2009 17:59] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Volgens mij heb ik door het voetbal wel gave optredens gemist, geen Grave, Disharmonic Orchestra en Rotted!! Gelukkig heb ik nog 2 nummers van Tankard kunnen zien. Haha, zat die zanger de hele tijd naar me te wijzen.. Escutcheon was erg goed!! En Nile was ook niet verkeerd!! Gave avond, teveel bier gehad. Dus beetje brak nu. the only pleasure is pain |
|
Wat was de setlist van Nile? |
|
Foto's staan weer op mijn myspace. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 13-12-2009 18:12] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Hadden ze wel (shirts), ze hadden er alleen helemaal niet aan gedacht om het uit te stallen en ze hadden niemand bij zich om de verkoop te regelen. Heb er wel een van ze gekregen toffe lui! Waren helemaal verbaasd dat ik naar Merchandise vroeg. |
|
quote: Ja joh, dat meen je niet! Ik had al wel wat rondgekeken of ze misschien ergens rondliepen, zodat ik het kon vragen of ze merch bij zich hadden, maar ik zag ze nergens. Maar ik was toch nog van plan om ze te mailen. ff het linkje naar foto's doorgeven. Dan zal ik gelijk vragen of ik toch nog een shirtje kan bestellen. Ja leuk heh dat zo'n briljante band ook van die toffe gasten zijn. Tijdens de soundcheck gewoon gezellig ouwehoeren met het publiek...allemaal heel gemoedelijk www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Ze hebben inderdaad eigenlijk alleen maar in het backstagecafé en de kleedkamer gezeten. Die deelde ze met DeadHead. Ze zijn ook vrij vroeg weer weg gegaan, kort nadat Tankard was afgelopen zijn ze gegaan geloof ik |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |