|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Als de centen het toelaten aanwezig |
|
Aanwezig als sjouwhoer, dr zal dan weinig bier in gaan. Dat is eigenlijk raar.. Er zijn niet veel concerten die ik heb meegemaakt zonder drank. |
|
Aanwezig (in de keuken ) |
|
quote: Goed zo! Vrouw! |
|
quote:Bier drinken en sjouwen gaan prima samen, zolang je je eigen grenzen maar kent [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 13-11-2009 14:50] |
|
quote: ... en die van een ander. Boeiender |
|
quote: Voor wie moet je deze keer sjouwen dan? |
|
quote: Hansie Doodhoofd kan niet meer zonder Kurkje. Boeiender |
|
quote:Ik wel, anderen daar en tegen |
|
quote: |
|
quote: Hehe, kan je van blozen, maar hij was gewoonweg chagerijnig in Kampen toen jij er niet bij was. Boeiender |
|
quote: Hans kan inderdaad aardig chagrijnig (foei Tjeu )worden als dingen niet goed gaan. Weinig moeite me dat voor te stellen |
|
quote: Kom uut 'Asselt, dan mag dat. Boeiender |
|
|
Kurk ben jij David dan? |
|
quote: Hehe, jepz, diegene waar de poster van dit spektakel zo mooi bij past. Boeiender |
|
|
AanwezigZmScenepointslijstjetijd: - MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 18-11-2009 17:22] Bareuh... |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) |
|
- MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (onder voorbehoud Moet het kunnen combineren met FC Twente, anders gaat het feest niet door) the only pleasure is pain |
|
MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (onder voorbehoud Moet het kunnen combineren met FC Twente, anders gaat het feest niet door) -Chriz |
|
MMayo - ZelThor - Verlepte Theedoek - Grey - Spullen slepende Kurk en (mogelijk) aanhang - RGB, ongetwijfeld - Fire - The Concrete Mixer - De Ulk (DJ-ing) - MR Klister - Ingrimd (in de keuken) - vampire_girl (onder voorbehoud Moet het kunnen combineren met FC Twente, anders gaat het feest niet door) -Chriz -Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
De bandcontest is ten einde en Escutcheon is als winnaar uit de bus gekomen. Hiermee hebben zij de laatste plek op de bill van Headbanging Enschede gewonnen. De organisatie dankt alle bands voor hun deelname en alle bezoekers voor hun komst. Escutcheon, gefeliciteerd! 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |