|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Stoer topic. Jammer genoeg ga ik over 3 dagen al op vakantie, anders had ik nog een Gothic bikini in elkaar kunnen flansen. Zal morgen ofzo eens een ontwerpje maken. the only pleasure is pain |
|
Tekeningen, boetseersels, handwerkjes mogen uiteraard. |
|
Of met prikkeldraad? *greinzzz* ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
zoiets als ze in de jaren 50 als badkleding gebruikte alleen dan helemaal verscheurt, nja you get the point |
|
neem 1 bikini, verf em zwart en zet er met witte letters "ik ben gothic" op My madness, my sadness |
|
Hmmm voor de mannelijke beachganger: Die "jams" die ze van sommige metalbands verkopen (van die korte broeken tot onder je knieen) zijn wel relaxed op het strand. En kisten kunnen overal en altijd natuurlijk Zenial |
|
Hahahaha, jah dat ken, of een bikini bedruppelen met bloed (of iets wat er op lijkt dan ej) ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Goth beach kleding,......................... Hmmmmmmmm Ik zou zelf geheel naakt gaan, en mijn hele lichaam wit schminken en mijn ogen zwart Wiegen Meister ! |
|
quote: En als je dan wilt gaan zwemmen? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Of gewoon zoals een gast die ik ken: In het zwembad gaan met je lange broek en t-shirt aan. |
|
Haha das zekor zo'n schaduwfreak ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Nee, hij had zijn zwembroek niet bij zich. |
|
Gotik = misanthropisch = nihilistisch = naakt. Nee, iets met prikkeldraad ofzo. Of van die eetbare latex. Of een malienkolder zwembroek. |
|
Ik ben eerder voor black metal zwem outfits. Dus een zwembroek, Mjöllnir-shaped, zeg maar. |
|
Oja dat ken ook dan als ik mn zwembroek en zooi nie bij me zou hebben, zou ik wel in mn ondergoed gaan denkik en alsut koud was gingik nie zwemmen ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Als het koud was zou ik ook niet gaan zwemmen. |
|
Ag, gewoon lekker in je blote klote. |
|
gotik=niet misanthropisch Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: malienkolder zwembroek is idd wel een strak idee, alleen minder als ie gaar roesten.. |
|
Hmmm haha ja das wel indordaad zo'n niet bijnagedachte opmerken, als het koud is, niet gaan zwemmen, nouja sommige mensen ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Ik vind wel dat die zwemkleding bedrukt moet worden met de tekst 'ik hoop dat ik verdrink', dat is wel zo gothic. |
|
quote: |
|
Gothic zwemkleding? een badpak dat zwart afgeeft... |
|
Een zwembroek met rode inktreservoirs die je kan openzetten, in het water liggend, als iemand net naar beneden gaat duiken . |
|
Haha of gewoon een doorzichtige bikini en dan ongesteldzijn en nix in jezelf proppen misschien wel sicko ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |