IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ^Gothic Beach^ Volgende pagina
-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:27 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Haloi
Ik dacht ik begin gelijk ff een stomme topic, maare hoe zou bij jullie een gothic of metal bikini, badkleding eruit zien? doe eens kreatief kan ik jullie gelijk beoordelen *gnagna*


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-08-2002 23:29 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Stoer topic. Jammer genoeg ga ik over 3 dagen al op vakantie, anders had ik nog een Gothic bikini in elkaar kunnen flansen.

Zal morgen ofzo eens een ontwerpje maken.


the only pleasure is pain


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Tekeningen, boetseersels, handwerkjes mogen uiteraard.



-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:30 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Of met prikkeldraad? *greinzzz*


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 23:34 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

zoiets als ze in de jaren 50 als badkleding gebruikte alleen dan helemaal verscheurt, nja you get the point


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-08-2002 23:37 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

neem 1 bikini, verf em zwart en zet er met witte letters "ik ben gothic" op


My madness, my sadness


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-08-2002 23:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm voor de mannelijke beachganger:
Die "jams" die ze van sommige metalbands verkopen (van die korte broeken tot onder je knieen) zijn wel relaxed op het strand. En kisten kunnen overal en altijd natuurlijk


Zenial


-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:39 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Hahahaha, jah dat ken, of een bikini bedruppelen met bloed (of iets wat er op lijkt dan ej)


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-08-2002 23:43 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Goth beach kleding,.........................

Hmmmmmmmm

Ik zou zelf geheel naakt gaan, en mijn hele lichaam wit schminken en mijn ogen zwart


Wiegen Meister !


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-08-2002 23:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:43 schreef Shadow_Smile het volgende:
Goth beach kleding,.........................

Hmmmmmmmm

Ik zou zelf geheel naakt gaan, en mijn hele lichaam wit schminken en mijn ogen zwart


En als je dan wilt gaan zwemmen?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 augustus 2002 23:38 schreef Zenial het volgende:
Hmmm voor de mannelijke beachganger:
Die "jams" die ze van sommige metalbands verkopen (van die korte broeken tot onder je knieen) zijn wel relaxed op het strand. En kisten kunnen overal en altijd natuurlijk
Of gewoon zoals een gast die ik ken: In het zwembad gaan met je lange broek en t-shirt aan.



-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:47 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Haha das zekor zo'n schaduwfreak


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nee, hij had zijn zwembroek niet bij zich.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 23:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gotik = misanthropisch = nihilistisch = naakt.
Nee, iets met prikkeldraad ofzo. Of van die eetbare latex.
Of een malienkolder zwembroek.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 23:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben eerder voor black metal zwem outfits. Dus een zwembroek, Mjöllnir-shaped, zeg maar.


-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:48 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Oja dat ken ook dan als ik mn zwembroek en zooi nie bij me zou hebben, zou ik wel in mn ondergoed gaan denkik en alsut koud was gingik nie zwemmen


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als het koud was zou ik ook niet gaan zwemmen.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 23:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ag, gewoon lekker in je blote klote.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-08-2002 23:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

gotik=niet misanthropisch


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


joeri
Usericon van joeri
Posted 19-08-2002 23:50 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:48 schreef Slechtheid het volgende:
Gotik = misanthropisch = nihilistisch = naakt.
Nee, iets met prikkeldraad ofzo. Of van die eetbare latex.
Of een malienkolder zwembroek.


malienkolder zwembroek is idd wel een strak idee, alleen minder als ie gaar roesten..


-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:51 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Hmmm haha ja das wel indordaad zo'n niet bijnagedachte opmerken, als het koud is, niet gaan zwemmen, nouja sommige mensen


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-08-2002 23:52 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vind wel dat die zwemkleding bedrukt moet worden met de tekst 'ik hoop dat ik verdrink', dat is wel zo gothic.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 23:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:52 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik vind wel dat die zwemkleding bedrukt moet worden met de tekst 'ik hoop dat ik verdrink', dat is wel zo gothic.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gothic zwemkleding? een badpak dat zwart afgeeft...



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 23:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een zwembroek met rode inktreservoirs die je kan openzetten, in het water liggend, als iemand net naar beneden gaat duiken .


-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:54 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Haha of gewoon een doorzichtige bikini en dan ongesteldzijn en nix in jezelf proppen misschien wel sicko


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen