|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Apart. Ik voorspel dit de rage van seizoen 2003/2004. |
|
ik weet wel dat ik voorlopig niet ga zwammen en wat natuurlijk übertrue is -- gewoon je Darkthrone tshirt/ girlie rondom laten tatoëren |
|
JeeeeeJ, heb ik eindelijk iets uitgevonden!!! ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Snaack... heb jij een Darktroon girlie? |
|
quote: Tuurlijk!! Past perfect bij mijn Burzum-pyama |
|
En je Phil Collins pantoffels.... |
|
quote: Nee, ik heb knagende Dani Filth hoofden als pantoffels.. |
|
NAAKT! das pas goth Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Een mes in je ribben en dan gaan zwemmen dat is pas gothic.. Met een bijl van de duikplank overjumpen en de bijl beland op een kleinkinds zijn kop. Dat is pas true. |
|
quote: Gewoon niet zwemmen is true/evil/uber/gotik. |
|
In maagden bloed zwemmen dan? |
|
quote: gewoon je bikini dragen tijdens je probleempjuh van de maand??? I came, I saw, and I didn't even like it... |
|
quote: Virgin's blood! |
|
quote:Heerlijk, effe afkoelen.. |
|
damnz... was men ex nou nog maar maagd... opzich was da wel leuk geweest om in die bloed te gaan zwemmen ... ach ja, dan slechtheid maar killen ... I came, I saw, and I didn't even like it... |
|
quote: Dat Bloed! En nu ontopik pikkie! |
|
quote:Is wel duidelijk dat je veel neukfouten maakt dan back on-topik zoveel mogelijk make-up op en dan zwemmen |
|
quote: Stijlvol. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:heersend |
|
Als je toch retetrue of uber ben, ga je toch absoluut nooit naar buiten, en dan zeker niet in badkleding !! Zwembaden zuigen. Kutetters die krijsen kutouders die schreeuwen kutpubers die herrie maken. |
|
Dat dacht ik eerst ook, maar ik ben op Wacken vier keer geweest, te gek! En schreeuwende kinderen laat je tegen elkaar vechten met die plastic vlotdingen, echt, supercool, je weet niet wat je ziet . Verder moet je veel in het water springen, hard heen en weer hollen, veel schreeuwen, lompe grappen maken en Rajackar onder water douwen. |
|
zwart met allemaal spikes en scherpe pinnen.....hoe comfortabel! luuuuuuv is in the air......... |
|
Rajackar keek nog wel zo gelukzalig toen hij op de bal rond dobberde... |
|
quote: juist zwemmen heerscht! En gewoon gaan hangen ergens bij een zwembad is ook cool...mits je met een paar man bent... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |