|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwemmen is de beste work-out die er in nederland [goedkoop] te doen is. Dus niet langlaufen gaan roepen. |
|
echt een marlijntopic uhmz... veel extreemgevoelige zwarte stof rafelend om je reet hangen hehe Je moeder. |
|
quote: bur wie!? kun je misschien een foto posten van zo'n burka ding??? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: gelukkig kun je deze zin helemaal niet verkeerd opvatten Maar vergeet rien die op het shirt van mörke springt, carnagath die denkt dattie een draaideur is, en duitsers die "anal jumps" doen niet. ja, zwembad heerscht eigenlijk best wel |
|
quote: |
|
quote: Een Burka is zo'n gewaad waar de vrouwen in Afganistan in lopen. Alles bedekt. bla...bla...bla... |
|
dus wanneer is de ZM zwembad meeting? |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja, ik wil ook wel zo'n zwembad meeting. Ik heb echt enorme lol gehad in dat zwembad. |
|
quote: Het is voor mij niet verantwoord half ontbloot rond te gaan lopen. |
|
quote: Dan trek je ook een Burka aan bla...bla...bla... |
|
hehe, een zwembadmeeting die houden we erin, met z'n allen baantjes trekken Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Hehe, heel erg gothic, je word immers niet bruin. |
|
quote:Je zat anders ook half ontbloot op die foto van je . |
|
quote: Ik heb 3 mailtjes gekregen of ik mee wilde doen aan een trio. |
|
quote: Scary bla...bla...bla... |
|
quote: Nee was best leuk eigenlijk. |
|
ieder zijn plezier bla...bla...bla... |
|
quote: Je gelooft me? |
|
nee bla...bla...bla... |
|
quote: Dan is het goed. Ontopik? |
|
kennen jullie het zwempak van Wednesday uit The Adams Family? Dat vind ik wel een goeie Zwart wit gestreept Maar dan moet je wel dat hoofd erbij hebben natuurlijk HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ik heb gewoon een zwarte iniminibikini met glittersteenjes en kleine metalen rondjes erop maar of ik ooit ga zwemmen..... |
|
Het echte zwemmen vind ik zoals ik dat afgelopen zomer heb gedaan. Een zee, met golven die boven je hoofd komen, en dat die je steeds overal heen sleuren. ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |