|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat mag het kosten? |
|
het is een vrij prijzige (doch brute) line-up.. dus ik denk dat het zo iets van 10 pleurotjes wordt... nu zullen er wel weer mensen gaan zeiken voer hoe belachelijk duur eht wel niet is etc, maargoed... je hebt wel de vetste death metal bands van nederland staan op 1 avond! en goed.. als het nog te duur is, blijf dan alsjeblieft thuis of ga een extra kranteronde lopen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Tien euro vind ik niet duur eigenlijk. Hmz, eens kijken. Severe Torture is wel ok. Pyaemia heerscht! Disavowed is ook wel ok. Inhume is gewoon bruut! En de rest ken ik niet. Als het saldo het toelaat ben ik van de partij. |
|
10 pleuro duur? volgens mij ben ik rijker als ik d8 als mensen 10 euro te duur vinden My madness, my sadness |
|
Dit soort death metal is saai. Ga eens Incantation boeken of zo . |
|
kijk..... dit hoor ik graag! er zijn altijd mensen die gaan lopen huilen en shit,.. goed.. voor de mensen die de bands neit kennen: SEVERE TORTURE, PYAEMIA en DISAVOWED splen ultra brute death metal in de lompste vorm.. check http://www.severetorture.com voor meer info, muziek en links naar de pages van de andere bands... alle 3 de bands hebben (meerdere) malen door Amerika getourt etc... INHUME brengt meer death grind en dit natuurlijk ook in de lompste vorm. lekker bruut en beukend... ze brengen binnekort een neiwue cd uit op Osmose Productions DEIFECATION maakt old skool Enske oemtah death metal... stijl van GRAVE etc.. erg lomp en fijn HELLTRUCKER maakt simpele, doch doeltreffende death/grind in de stijl van BLOOD DUSTER, CARCASS, PUNGEN STENCH etc allemaal komen, want het gaat ongeloofelijk roelen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
16 november, wat voor een dag is dat alst int weekend is, ben ik er Je moeder. |
|
quote: Het is een zaterdag. |
|
ik denk dat ik het aql vrij vroeg laat beginnen zodat iedereen weer fijn naar huis kan zonder (al te veel) van de laaste band te missen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
zal ik nou komen of niet.........? |
|
tuurlijk... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Klefbekken kan ook thuis. |
|
quote: voor severe torture en inhume wil ik wel 10 pleuro dokken. het de goudvishal zowaar een goede metal avond georganiseerd, ze blijven me verbazen |
|
Hmmm Inhume als zij niet als laatste spelen ben ik hoogst waarscheinlijk aanwezig |
|
hahaha.. ghouliette.. je weet toch dat ik goede smaak heb maargoed.. de line-up is alsvolgt: HELLTRUCKER zal openen, daarna komen DEIFECATION, PYAEMIA, DISAVOWED, INHUME en SEVERE TORTURE zal de avond afsluiten... moet nog even kijken hoelaat ik het zal laten beginnen, maar ik denk al rond een uurtje of 5... dan is het vroeg afgelopen zodat iedereen weer op tijd naar huis kan en zo zo min mogelijk mist... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ik ben er Je moeder. |
|
Deification gaaf, ik zal er zijn |
|
ja klikt erg bruut, ik kom ook. met soepie mee uiteraard.. heheheh |
|
het gaat wel erg gezellig worden |
|
quote:Ik ga mee |
|
Dit moet ik ook zien! Goeie keuze Vuig I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga er ook heen . |
|
ojee dadelijk moeten we nog reserveren van tevoren (of optijd komen= vrij nemen van werk) |
|
quote: mja, bij Macabre heb ik ook gereserveerd, bleek achteraf niet nodig, maar 't kon hier nog wel eens van pas komen |
|
misschien even bij harold slijmen *inhume z'n harold* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-08-2002 23:21] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |