|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
whahahhahaha en ik ben blij dat ik in Belgie woon MassMörd |
|
idd ik ben ook blij dat ik me roze papiertje alweer 9 jaar heb. Ik vindt dat punten systeem helemaal niets, nu krijg je allemaal van die onzekere types op de weg. ballans na 9 jaar: 2 snelhieds boetes(1xduitsland tehard 130km/h 1x nederland 10km tehard) 1 parkeerboete 1x totaal kapot (niet eigen fout) heb de laatste jaren zo'n 70000km per jaar gereden dus ik vindt het netjes. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 28-03-2002 12:51] |
|
En ik was van plan mijn rijbewijs dit jaar nog eens te gaan halen. Hmm, ach ik denk niet dat ik dertig kilometer te hard zal rijden of gewonden aanrichten. En bumperkleven, sja, lijkt me sterk dat i kzo stom zal zijn dicht achter op een ander te rijden. Mits ze niet bij het verkeerslicht staan natuurlijk. |
|
5 jaar rijbewijs 0 bekeuringen |
|
Dit stimuleert natuurlijk wel het doorrijden na een overtreding. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
lol, en daarna je rijbewijs helemaal inleveren. je kan beter een buitenlands rijbewijs en paspoort kopen dat kunnen ze nooit afpakken. |
|
Misschien op de Antillen ofzo. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
in oost europa kan je heel goedkoop je internationale rijbewijs halen (of kopen maar dat is ietsjes duurder). die kunnen ze niet af pakken maar als je rij-ontzegging hebt net als ik maakt het geen ene fuck uit welk rijbewijs je hebt, je bent hem kwijt nog een paar maanden wachten en dan na het proces krijg ik hem waarschijnlijk terug. maar idd het stimuleert wel het door rijden na aanrijding. en dat is lijk me ook niet echt prettig. maar netelen bos is nix meer als een stomme doos, die denkt dat ze het goed doet TRASH |
|
quote: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Mietje |
|
Stap maar eens bij mij in de auto dan ... |
|
je hebt geen auto ga maar eens veel kilometers draaien dan gaat het er wel anders uitzien. |
|
Ik zal wel één van de weinigen zijn maar ik vind dit een goede zaak. Er wordt zo enorm belachelijk asociaal gereden!!! Alleen jammer dat het maar vijf jaar geldt, alsof het alleen beginnende automobilisten zijn die andermans leven dagelijks op het spel zetten. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb wel 4 van die 5 jaar elk weekend boodschappen bezorgd .. dan maak je vrij veel kilometers en dan leer je "creatief" autorijden. Oh grappige term voor bumper kleven : Knus auto rijden |
|
creatief autorijden lol. ach ik ben een chronische hardrijder rijdt mischien 5% van alle kilometers op de juiste snelheid. met mijn golfje was het nog het ergst |
|
Mijn Mazda busje met megaveren was retestoer toen. Kon met volle bus nog met 50 over de drempels scheuren .. eitjes waren dan wel een beetje geklutst |
|
quote:Rijbewijs hebben hebben is één ding, maar je moet ook nog af en toe in een auto stappen om er mee rond te rijden.... volgens mij lokt deze maatregel ook het doorrijden na een ongeluk (of aanhouding) uit... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-03-2002 16:43] |
|
Geld dit nou ook voor uitbreidingen op je rijbewijs??? |
|
Hadden ze allang eerder moeten doen |
|
en ik moe 25 april op ..... " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
mmmmmm ik ben blij dat ik hem al heb want na zo'n 4,5 jaar heb ik al een stuk of 8 parkeer boetes en 3 snelheids boetes |
|
quote: succes.. |
|
Ik moet nog beginnen. Duuurrrr!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Ik wil beginnen met me motor rijbewijs, maar ik wil ook een nieuwe gitaar... Volgens mij gaat de gitaar winnen.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: goed zo |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |