IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rijbewijs punten systeem Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-03-2002 17:55 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

was ooit paar maanden geleden aan et sparen gegaan voor mn rijbewijs alleen toen ik blut was waren die 300 euro toch wel heel aantrekkelijk


My madness, my sadness


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-03-2002 17:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

dat heb ik dus elke eind van de maand. Maar in mei vakantiegeld, en dan gelijk uitgeven zodat ik het niet op kan maken...

wacht es ff..



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 28-03-2002 20:09 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Terecht van dat punten systeem. Auto rijden moet zo onaantrekkelijk mogelijk zijn. Dure benzine, hoge wegenbelasting, kilometer heffing...je kunt ze niet genoeg zieken.

Ik vindt het zo belachelijk al die auto's, vooral in de stad. Ga toch fietsen, ipv in zo'n blikkie te stappen en rond tuffen. Auto rijden vind ik aso (muv ambulances, politie, huisartsen in functie etc. etc.)



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-03-2002 20:12 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 maart 2002 20:09 schreef 1i1ith het volgende:
Terecht van dat punten systeem. Auto rijden moet zo onaantrekkelijk mogelijk zijn. Dure benzine, hoge wegenbelasting, kilometer heffing...je kunt ze niet genoeg zieken.

Ik vindt het zo belachelijk al die auto's, vooral in de stad. Ga toch fietsen, ipv in zo'n blikkie te stappen en rond tuffen. Auto rijden vind ik aso (muv ambulances, politie, huisartsen in functie etc. etc.)

inderdaad
als er nieuwe auto's op de markt komen , die niet schadelijk zijn voor het milieu dan wil ik wel mijn rijbewijs halen . (of als ik een gezin heb met kinderen .)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm dus voor een vrouw zet jij je principes aan de kant ?


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-03-2002 20:24 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 maart 2002 20:22 schreef Jenje het volgende:
Hmm dus voor een vrouw zet jij je principes aan de kant ?

voor kleine kinderen . in de tram en op de fiets vind ik gevaarlijk .



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 20:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:09 schreef 1i1ith het volgende:
Terecht van dat punten systeem. Auto rijden moet zo onaantrekkelijk mogelijk zijn. Dure benzine, hoge wegenbelasting, kilometer heffing...je kunt ze niet genoeg zieken.

Ik vindt het zo belachelijk al die auto's, vooral in de stad. Ga toch fietsen, ipv in zo'n blikkie te stappen en rond tuffen. Auto rijden vind ik aso (muv ambulances, politie, huisartsen in functie etc. etc.)

Ja! Verneuk de economie! Zorg dat transport zo duur mogelijk danwel ONmogelijk wordt en zorg dat niemand, behalve de elite, nog kan werken! Bril-jant! Leve het klasse systeem! Studeren ook, zo duur mogelijk maken! (okee, wordt erg off topic maar ik had ook eens zin iets neer te zetten wat ner-gens op slaat.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kort samen gevat: Stem op Pim Fortuyn, en dan gebeurt dat wel.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 20:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nee hoor, stem een linkse partij, iedereen ziek thuis of als uitvreter op de bank met een uitkering die te hoog is om het interessant te maken om te werken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maareh, goed plan, er zijn teveel jonge gastjes die denken dat als ze een rijbewijs hebben ze ook daadwerkelijk kunnen rijden, met alle gevolgen van dien. Afstraffen die hap!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:28 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, stem een linkse partij, iedereen ziek thuis of als uitvreter op de bank met een uitkering die te hoog is om het interessant te maken om te werken.

Laatste keer off topic:

Jij hebt echt het programma van Pimmetje nog niet gelezen he.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-03-2002 20:36 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk dat de ontwikkeling van de burger en de natuur centraal moet staan .
links en rechts bestaat niet meer .
als de economie afhankelijk is van mobliteit dan zijn er in het verleden fouten gemaakt mbt tot beleid en dienen deze hersteld te worden . het antwoord is volgens mij innovatie op alle gebieden ( hier is ook sprake van ontwikkeling ).



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 20:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De economie is idd afhankelijk van mobiliteit, ja. Waar heb je gezeten, man? En enig idee hoe iedereen op z'n werk komt zonder tuuf? Ja, op de motor mag van mij ook, maar da's niet prettig met slecht weer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe idd .. Greycloack heeft gelijk.
Mobiliteit is zeer belangrijk voor de economie.
Alleen het had wel stukken beter geregeld kunnen zijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-03-2002 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ook dat ben ik met je eens, Jenje. Maar dan had er eerder iets (vaag en ik weet ook niet wat) veranderd moeten zijn. Meer decentralisatie of zo. Maar ja, te laat...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2002 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is zo, je kunt niet meer de rnadstad verplaatsen .. dat gaat niet meer ..


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 29-03-2002 7:10 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:36 schreef Vinay het volgende:
ik denk dat de ontwikkeling van de burger en de natuur centraal moet staan .
links en rechts bestaat niet meer .
als de economie afhankelijk is van mobliteit dan zijn er in het verleden fouten gemaakt mbt tot beleid en dienen deze hersteld te worden . het antwoord is volgens mij innovatie op alle gebieden ( hier is ook sprake van ontwikkeling ).



helemaal mee eens



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 29-03-2002 11:14 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

ha! In your face!! Ik vindt het een geweldige regel...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 29-03-2002 11:19 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik ben het met SheRa eens. Zo leert iedereen eerst eens voorzichtig en vooral verantwoordelijk rijden en na een paar jaar is dat er zo ingeslepen dat je zo blijft rijden...ook al staat je rijbewijs niet meer op het spel.
Het is wel weer afnemen van je vrijheid...maar ik ben het er op dit gebied wel een beetje mee eens...het is zo druk op de weg! Als iedereen zich eens aan de regels hield op de weg zou dat een hoop ongelukkken schelen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 29-03-2002 11:28 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar.
Tot nu toe nog geen bekeuring gehad en ook geen ongeluk gehad of veroorzaakt.
(effe afkloppen --> klop, klop)

Verder vind ik zo'n punten systeem voor beginnende rijders wel ok.





Heads I win, tails you lose


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 29-03-2002 11:36 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 11:28 schreef Hirogen het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar.
Tot nu toe nog geen bekeuring gehad en ook geen ongeluk gehad of veroorzaakt.
(effe afkloppen --> klop, klop)

Verder vind ik zo'n punten systeem voor beginnende rijders wel ok.






Nog helemaal geen bekeuringen?! Das heel netjes


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-03-2002 14:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 29 maart 2002 11:28 schreef Hirogen het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs bijna 6 jaar.
Tot nu toe nog geen bekeuring gehad en ook geen ongeluk gehad of veroorzaakt.
(effe afkloppen --> klop, klop)

Verder vind ik zo'n punten systeem voor beginnende rijders wel ok.


Ja omkopen is ook een vak

Ik vind het punten systeem ergens ook wel goed, zeker daar waar het gaat om het veel te hard rijden (meer dan 30 km/h) en alcohol.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-03-2002 14:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sja kut gewoon ook al zal de auto niet meer bestaan tegen de tijd dat ik mn rijbewijs heb t interesseerd me ook zo bar weinig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-03-2002 19:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 11:19 schreef WickedKimmie het volgende:
Als iedereen zich eens aan de regels hield op de weg zou dat een hoop ongelukkken schelen.

Oei. Ik als rij instructeur kan je melden dat juist de snellere rijders (snel is iets anders dan gevaarlijk bezig zijnde!) rijders minder ongelukken maken. Het zijn voornamelijk mensen die weinig rijden, die kijken voor geen meter meer bij bijvoorbeeld inhalen en die drukken dan zó in ene de mensen uit bijv. de linkerbaan van de snelweg met 120, of rijden tijdens het afslaan fietsers plat. De snellere jongens zijn juist scherp. Let wel: ik heb het hier niet over die omgekeerde petjes met een Golf GTi onder hun aars, maar mensen met een wat nieuwere auto van de zaak e.d. Kom op hee, 's nachts met 120 over een lege snelweg... Veilig hoor. Of met 140 op de linker baan van de snelweg, gevaarlijk hoor. Of een keer een stoepje meenemen als er weer iemand aan het kutten is en je moet er omheen. Zeg et maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-03-2002 2:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 14:22 schreef Fire het volgende:
Ik vind het punten systeem ergens ook wel goed, zeker daar waar het gaat om het veel te hard rijden (meer dan 30 km/h) en alcohol.

Ach over dat hard rijden, dat hangt er van af waar(hier in Epe woon ik nu in een 30 km zone waar je best 80 kunt rijden, no problemo). Alcohol is zeker een probleem(in het verkeer).


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen