|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij was die tour gecancelled maar kan natuurlijk aan mij liggen |
|
Ik ook! |
|
quote: Wil jij klapjes hebben? |
|
jammer dan ben ik op vakantie naja ik heb cc en severe torture al best vaak gezien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Die tour is (nog) niet gecancelled hoor.. Op 21 september komen ze naar Biebob.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: gelukkig maar |
|
woehoe feest. luuuuuuv is in the air......... |
|
weet iemand of deicide nog door gaat in de effenaar , waarschijnlijk niet maarja als deze toiur wel door gaat en deicide niet ben ik ook nog wel ergens van de partij |
|
Zekers, ik komt ook. Dat van Deicide gaat geloof ik ook wel door, ik dacht ergens gezien te hebben dat ze ook met Diabolic (heersch) in het voorprogram zouden spelen (maar dat weet ik nie zeker). Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - David - Morbid Death Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ik ga wel..... ergens in november (dacht ik), komt behemoth en dan ga ik ook denk ik. |
|
Ja en Vader komt binnenkort. En Nile met een hele lading. En nog Samael en de kovenant. : |
|
Jah 5 september Vader met Krisiun: Heersch Heersch Heersch Maar goed het ging geloof ik over Cannibal Corpse..... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ik ga misschien ook wel.. Moet nog maar effe kijken, er zijn zoveel vette concerten dit najaar... moet keuzes gaan maken |
|
Ik ga liver naar Cannibal Corpse in de Effenaar....is voor mij dichterbij |
|
*schop* the only pleasure is pain |
|
sorry |
|
is dit niet de datum van Zm fest? in de FL? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Jep.is.dezelfde.dag. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: graag wil ik mij bij dit lijsje aansluiten want dan zie ik net als afgelopen vrijdag WEER en dan voor de 4e x ..... maar ik moet iets hebben als een slaapplaats ofzow... WIE KAN MIJ HELPEN???? |
|
ik zal er waarschijnlijk zijn!! mosh! |
|
ik ben er ook...samen met wat anderen uit Ede en Bennekom! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik ga ook, het is zeker nu. Maar het valt wel op dezelfde dag als ZM Fest belgie natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kunnen we niet meeten ofzo? Ik ben wel benieuwd welk gezicht bij welke naam hoord. (ik kom nogal vaak in baroeg dus de meeste van julie zullen mij van gezicht wel kennen, en misschien andersom) |
|
Als ik iemand meen te herkennen spreek ik hem/haar meestal wel aan, maar een meeting vind ik best. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lijstje: - Rajacker - Iron Maiden - David - Morbid Death - Filthgrinderr meeting is owkeej... maar baroeg is nie zo groot.. dus vertel maar waar.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |