|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb geen onderdak in Enschede Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nee |
|
quote: Voorzien van cd's door mijn persoontje. Ik mag me ermee bemoeien deze keer, dus goede muziek zal iig voorbij komen. Dead things grow from deep inside... |
|
Hehehe .. inderdaad, ik heb zelf niet genoeg ruwe shit. Iemand verzoekjes? |
|
Ik weet nog niet of ik kan. Ik hoop het morgen te horen |
|
Welke bands komen er nog meer eigenlijk? Dead things grow from deep inside... |
|
Wat nee.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: In ieder geval komt Slayne, de winnaars van vorig jaar. Die andere weet ik eigenlijk niet. |
|
Ik kom in ieder geval Jenje's DJ kunsten bewonderen in X-IT Phoenix .... Metal Battle weet ik nog niet of ik gaat Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
poeh het is al duidelijk voor mij... Caedere gaat winnen... zo niet dan vreet ik mijn oma's stoma-zak op Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik denk dat de kans helaas klein is dat ik dat ga zien gebeuren. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Deifecation gaat het zowiezo verliesen.. zij deden de vorige ronde ook mee en werden toen 2de achter Caedere, maar omdat een andere band heeft afgezegd(?) mogen ze aan de finale meedoen, goeie band hoor!!!! als Caedere niet mee deed maakten ze een goeie kans. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wie komen er allemaal ? - Jenje - SheRa - Judge M. Ben erg benieuwd naar alle 4 de bands.. Ik heb er redelijk wat MP3's van en van Caedere en Deification ken ik wat lui... Dat wordt feest zaterdag!! |
|
mijn nieuwe gitaar leraar zegt dat muziek geen compititie is... mooie visie, al zeg ik zelf... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-03-2002 6:28] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wie komen er allemaal ? - Jenje - SheRa - Judge M. - Damien - Blubber Ik ben er ook wel weer van de party |
|
Wie komen er allemaal ? - Jenje - SheRa - Judge M. - Damien - Blubber - Vampire_girl (misschien) - Hirogen (misschien) We hebben eerst een etentje van Vampire_girl's opa, misschien komen we daarna wel even. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Ah gezellig ! Deifecation & Caedere zijn erg goed. Ik hoop dat die andere bands ook wat tegengewicht in de strijd gooien |
|
ik kom ook samen met een hoop andere Metalfan(.nl) gasten... met zn 15en ofzo geloof ik... of had ik dat nou niet moeten zeggen? [Dit bericht is gewijzigd door Jaymzz op 29-03-2002 19:32] Truth is the mightiest Hammer |
|
sja, aangezien ik die shit organiseer ben ik er wel joa... humantor: je zit er ver naast.... vanwege het feit dat een aantal organisaties die vorig jaar wel meededen dit jaar niet meedoen waren er maar 3 finalisten... er is tussen de 3 tweede plaatsen geloot en deifecation kwam daar uit als 4e finalist... De jury is dit keer anders, dus alle bands maken even veel kans.... de bands zijn: OBSIDIAN SEIZURE DEIFECATION CAEDERE + SLAYNE (winaar vorig jaar) zaal: 20:00 entree: 7,50 hoero ehbo leden komen GRATIS binnen lokatie: ATAK enschede be there... enne jenje, wie ben jij? als je gaat draaien kan je wel wat cdees van me lenen... wel effe voor ik naar atak ga mailen, ik ga daar 14:30 heen ongeveer.... msn: ehbosick@hotmail.com of icq 21894287.... |
|
Moah kben er ook wel... maarja kben er altijd Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ik sta in de zaal achter de bar |
|
Ha die Joop!! Ik schijn bij jou te blijven maffen volgens Sicktus... Pleur effe je ICQ/MSN aan... |
|
quote: Ik was vorige keer het laatste jurylid. Ik draai maar een uurtje, ik heb zelf genoeg bij me! (lenen van cd's vind ik altijd risky busniess) |
|
en is de uitslag al bekend? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |