|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat komt wel goed, de fans moeten alleen ook open staan voor het nieuwe materiaal. Wees eerlijk als jij naar een exodus concert gaat wil je ook minstend 5 nummers van bonded by blood horen! Maar goed zolang ze niet uitverkopen vind ik het allang geweldig als er een nieuw album uitkomt van een dergelijke band. Kijk naar Rose Tattoo die hebben na bijna 20 afwezigheid een killer CD afgeleverd die elke vergelijking met hun oude werk kan doorstaan! Lijkt me trowuesn sterk dat bandjes die in hun hoogtijdagen niet eens van de muziek konden leven bji elkaar zouden zijn voor het geld, en bovendien is iemand als Danny Lilker een bastion van integriteit! |
|
Tuurlijk wil ik wel wat B.B.B. materiaal horen maar het gaat er toch meer om of een band "het nog steeds kan"? Dat bedoel ik dus. Ik wil dus dat de nieuwe celtic frost cd vol met superieure oldskool deathmetal komt te staan(je kan toch dromen he) vol met oeeh's en hey's en dat er dan een concert komt waarin het merendeel van het gespeelde materiaal van de nieuwe cd komt, aangevuld met enkel klassiekers. Ik vind dat trouwens zowiezo dat als een band gaat touren om een nieuwe cd te promoten, en ze spelen maar een of twee nummers van die cd dan hadden ze die cd beter niet uit kunnen brengen. nieuw materiaal moet de strijd aan kunnen met het oud materiaal. |
|
quote: hmm ja, nieuw materiaal moet dus beter zijn dan het oude |
|
quote: of tenminste even goed. Ik haat "verplichte" cd's vol vullers, zoals anthrax er zoveel heeft uitgebracht. iedere titel een klassieker, als dat effe zou kunnen. |
|
Tja maar ook de oude CD's zijn niet altijd helemaal geweldig. Het is soms ook nostalgie, Ik bedoel force of habit van exodus is ook niet echt geweldig. Die derde Cd van Vio-Lence is echt bagger. Anthrax heeft ook bagger platen uitgebracht en ik vind state of euphoria ook een beetje inspiratieloos (niet slecht!) een CD met louter klassiekers moet zo groeien in de tijd "among the living" was ook niet een instant klassieker dat is ie gworden in de jaren! En voor een band met heel veel materiaal is het moeilijk om in een live set 6 nummers van een neiuwe CD te gooien, Anthrax doet dat wel en speelt ook nog alle klassiekers nou ja daar kan ik mee leven. Maar stel je voor dat ze alleen maar nummeers van de afgelopen 10 jaar zouden spelen en 1 a 2 klassiekeres dan had ik niet eens overwogen om naar het concert te gaan ondankt dat ik het nieuwe album niet eens zo beroerd vind, staan zeker leuke nummers op! |
|
Anthrax heeft NOOIT fatsoenlijke nummers geschreven, de flikkers. Zolang er 'mensen' loslopen die luisteren naar namen als Scott Ian zal de wereld altijd worden geplaagd met derderangs fun-metal. Naar de ovens ermee! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Sorry vriend maar dat is niet aan jou om te bepalen! de eerste 5 platen zijn klassiekers punt! Als jij het derderangs funmetal vindis dat jou probleem, er speelt niemand strakker slaggitaar dan scott ian. Moet metal altijd over moord en doodslag gaan, nee door hun lytrics en aparte mengsel van hardcore en metal creerden ze juist een apate sound en waren ze hun tijd ver vooruit. Echter na 1991 hebben ze ook enkele miskleunen gefabriceerd en ook state of euphoria vind ik niet van hetzelfde niveau als bijvoorbeeld among the living maar dannog! |
|
quote: Een album zoals Fistfull Of Metal vind ik wel goed. |
|
Meneer metalblade, dat is uw probleem, niet de mijne. Meneer enforcer, wilt u aub de nieuwe CD van Rhapsody even uitzetten en naar mij luisteren? ANTHRAX HEEFT NOOIT IETS TOEGEVOEGD AAN METAL BEHALVE SKATEBOARDS, STRIPS EN RAP. DAAR STAAT DE DOODSTRAF OP! Zo, nu ga ik even luisteren naar Massacre - From Beyond. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: hahaha, volgens mij kwamen de riffs van charlie benante, of zit ik er helemaal naast? Oud Vuil. |
|
Al die belachelijke statements die je opschrijft zijn niet veel meer dan "gewoon" een ongefundeerde mening. je doet net alsof jou mening een feit is ofzo, en nee ik hoef zeker niet naar je te luisteren. Loop al lang genoeg mee om iop einge benen te kunnen staan, gedraag je niet alsof je de grote metalprofessor bent! Ik vind de eerste 5 Anthrax platen geweldig, en velen met mij. Ik vind Massacre ook gaaf trouwens. For the record ben bepaald geen Rhapsody liefhebber en zie de connectie met Anthrax ook helemaal niet! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-06-2003 21:30] |
|
Meneer enforcer, OK, ik laat in uw waan en ik zal zeker niet ingrijpen als u weer uw hoofd op en neer schudt op de nichterige tonen van Anthrax. Hoe zou ik iets van waarde kunnen verwachten van een 'veteraan' die het verschil tussen de Engelse en Japanse Sabbat niet eens weet? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
tssss mvg wk10 |
|
quote: Sorry dat ik het zeg maar je begint steeds vervelender te worden, maar goed ik zal me niet verlagen naar de diepte waarin jij je begeeft! Natuurlijk weet ik het verschil wel, maar de japanse sabbat vind ik niet echt super en de Engelse wel vandaar..... denk eerst eens na voordat je wat neerschrijft man, ik heb de japanse sabbat nog live gezien op wacken vorig jaar. Ik zou nu echt iets heel vervelends kunnen neerschrijven maar laat ik me maar inhouden [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-06-2003 21:52] |
|
dat er mensen nog serieus ingaan op wat die gast zegt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
"..Natuurlijk weet ik het verschil wel, maar de japanse sabbat vind ik niet echt super en de Engelse wel vandaar....." Niet liegen meneer enforcer. Dat u geen kenner bent kan ik u vergeven, maar liegen is nergens voor nodig. Ik beschouw u niet als een minderwaardig persoon om uw metal-kennis, wel om uw geloofwaardigheid. Discussie gesloten, dank u. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ehhmmm...ik heb maar wat regeltjes uit mijn reactie gewist LOL! Maar inderdaad eigenlijk moet je zo iemand gewoon negeren, beetje zielig! |
|
hehheh, wat sneu. Oud Vuil. |
|
quote: OK begrepen vriend! je hebt weer helemaal gelijk LOL! maar mij een leugenaar noemen gaat erg ver, gelukkig zit je veilig achter je computer weggekropen! mag je mijn reactie even verklaren LOL Quote: "Dan heb je de engelse Sabbat zeker nog niet gehoord, over heerschen gesproken" Wijst dit erop dat ik niet op de hoogte ben van de japanse sabbat???? Met de buitengewoon zielige opmerking die je net maakt zeg je dus eigenlijk dat jij de enige metalkenner bent op dit forum, nou in dat geval buig ik mij voor de meester LOL! Sorry arrebar maar deze meneer gaat wel erg ver! Hij heeft ook niets in zijn profiel staan blijkbar wil ie anoniem bljiven dat zegt genoeg! Idd Discussie gesloten! |
|
enforcer als je zijn andere posts leest merk je dat die alleen maar uit is op een beetje ruzie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja at werd me duidelijk toen ik in zijn profiel niets ingevuld zag dat voorspelt meestal niet vele goeds! Ach weer zo eentje die zwaar depri en true zit te zijn achter zijn PC'tje en bang is voor het zonlicht! |
|
Exodus Testament Death angel Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Matellica, Testament, Exodus, en vooral Anthrax, Fistfull of metal en Armed and dangourous heerschen alle keihard doormidden |
|
quote: METAL THRASHING MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD. EN DAN HEEL HOOG. Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |