|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, vuurwerk heersde, ik heb er geloof ik nog een paar tapes van. Bazzio Attacks!!! |
|
[graaf mode]Tering toen zat ik nog op de basisschool geloof ik, bij mijn stereootje met smacht te wachten tot het begon! zou ik nog wel is een mp3 van willen hebben! [/graaf mode] Hmm bazzio.. kan jij een uitzending digitaliseren en live zetten of is dat teveel gevraagd heerlijk nostalgisch man! |
|
was ik toen al geboren?? zegt me nix namelijk. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Tof programma; alleen op een gegeven moment naar een onmogelijk tijdstip verplaatst; zondagnacht... Westbroek die altijd de kritiek kreeg dat hij niet écht een liefhebber was; desalniettemin wel eens geluisterd "Nou,Crimson Glory is wél wat" Ik heb nog aan een tape kunnen komen met een Vuurwerk registratie van Morbid Angel op Dynamo 1991; echt vet!!!!! Zijn er nog goede rock/metalprogramma's op de radio? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Aaaargh, kom er net achter dat ik die tapes samen met andere bij mijn verhuizing bij de vuilstort heb afgeleverd (en ik nog denken dat ik die paar tapes juist had bewaard, blijkt het bagger te zijn) Bazzio Attacks!!! |
|
kheb alleen nog de teeps met alleen de muziek, dus zonder henk, jammerrr. Oud Vuil. |
|
das aardig kut dus.. kzal internet is afstruinen.. als ik wat vind knal ik het wel op 'mijn' ftp |
|
Ja vuurwerk met het intro van Vengeance. Rock´n´roll shower. Dat waren pas tijden. Je had ook nog zo´n programma maar da´s al weer wat ouder met Hanneke Kappen, weet iemand dat nog. Wel alternatief maar niet echt Metal volgens mij. |
|
wat een toeval, vandaag twee tapes opgegraven waar waarsch. nog wel VV op staat, moet ze alleen nog beluisteren. Ik was te druk bezig met Megiddo MP3's luisteren... |
|
stampij met hanneke??? toch??? Oud Vuil. |
|
Da's HEEL oud; iets met Beton in de naam... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja iets met Beton...kweet nog dat mijn broer ooit naar een Betondag is geweest. Hoe heette dat programma nu ook alweer! |
|
*Prikt kabeltje in Walkman, andere kant in comp... ja hoor er staat Vuurwerk op, maar geen idee dit nummer, en waarom hoor ik het alleen maar rechts Ik had ooit de Vuurwerk 50 opgenomen, maar die bandjes heb ik geloof ik niet meer. |
|
demo van de week . misschien ook iets voor ZM . |
|
quote: Dit is er ook een idd... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vara's vuurwerk.... jezus... das lang geleden. Ik was nog een pubertje....... hmmm we zijn niet oud, we hebben een erg goed geheugen bla...bla...bla... |
|
ja, dat herinner ik me nog wel! Veel bands daarop leren kennen. |
|
ja, Morbid Angel, Bathory! daar is het allemaal begonnen... *zucht* |
|
ja dat was het fijne van dat programma, weinig internet ofzo, dus via dit leerde je nieuwe bands kennen, dat was echt wel beter. ben ook een keer genept, zegt henk dattie een promo van de 2de lp van king diamond had, draaide hij een nr ervan, ik overstuur want 't was echt een *** nummer, zegttie de week erop, eeeeeeuuuuh, ja sorry, was driver X, nu komt de echte promo. en dat was the possession van KD, beter, maar wat was ik geschrokken, zeg. Oud Vuil. |
|
Henk Westbroek en metal "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ja man. let dan op |
|
quote: ja , je kent toch dat nummer van hem : België !!! |
|
[grunt-mode] BEEEEEEL GGGGIIIIEEEE JuUUUUHHHHHHH [/grunt-mode] zweetdruppels verschijnen op het voorhoofd van Henk.. |
|
quote: HAHAHA |
|
Het goede doel "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |