|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
14 november 2009 Het Bolwerk, Sneek www.hetbolwerk.nl 19.30 uur LEAVES EYES ATROCITY ELIS STREAM OF PASSION SIRENIA 'The Beauty and the Beast Tour' [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-10-2009 22:50] |
|
Sirenia en Draconian Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog andere data in NL van deze tour? |
|
Enkel Draconian interesseert me, dus het zal moeten lukken met werk om hier bij te zijn... |
|
goeije line up...ik denk dr over na |
|
quote: Al die bands hebben ook nog niets op hun sites staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bibelot is nu even gesloten ivm zomerstop dus misschien ligt het daaraan. Eind augustus gaat men weer open en dan zal ook wel de agenda bijgewerkt worden. |
|
Oeh Draconian En Sirenia voor vrouwlief.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Klopt inderdaad,maar geen enkele show is nog bevestigd...deze dus ook niet |
|
quote: nee joh! |
|
quote: Waarom dan dit topic Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
geen idee,beetje voorbarig misschien? |
|
Dit is toch bij lange niet de 1e keer dat een comsnert al wordt aangekondigd als het zich nog slechts in het "geruchtencircuit" bevindt? Verder is het voor velen vakantie dus misschien ook wel voor het websitebeheer van de bandsites. En ik neem aan dat de TS zelf wel weet wat er in zijn/haar toko speelt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-08-2009 19:35] |
|
klopt,en heel handig is dat niet...zeker niet als je ook al de voorverkoop begonnen bent |
|
quote: ze hebben m ook al weer van hun site gehaald |
|
quote: ohz |
|
- Grey (tenzij...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Grey (tenzij...) - Marc Beëlzebub Judas (mits...) |
|
- Grey (tenzij...) - Marc Beëlzebub Judas (mits...) - Varanus (mits...) spelfout weggehaald... |
|
Tour was bevestigd, maar bevestiging is net weer ingetrokken. Tour gaat voor zover ik weet gewoon door. Nu is het wachten op de nwe bevestiging. |
|
14 nov @ Het Bolwerk eindelijk officieel bevestigd! Line-up nu: LEAVES EYES ATROCITY Sirenia Stream of Passion Elis |
|
quote: Zonder Draconian dus? Laat dan maar lekker... spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 |
|
up! |
|
Blijft nog steeds een sterke line. up. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 29-10-2009 22:51] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |