|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
INTP al wil ik bepaalde dingen nog welleens mixen hehe. Trouwens ik verwacht erg veel Ixxx, hoort best wel bij metal(en ook klassiek) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ISFP hier ook, deze zelfde test (of uitgebreider) op mijn psychologie cd-rom staan. Dus dar maar vandaan gehaald. |
|
quote: Ik ga daar echt niet 30 dollar voor betalen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 1 van ons tweeën is nu gezakt voor de IQ-test, want ik heb in ieder geval geen flauw idee hoe je hierbij komt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik denk dat veel mensen op die reclame hebben gedrukt, hij is erg aanlokkelijk maar is van een andere test. Je moet gewoon naar beneden scrollen voor de simpele test hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: DOH! ISFP... Bareuh... |
|
Bij nader inzien ben ik toch ENTP met de neiging naar INTP Oftewel: http://www.geocities.com/verafides/mbti |
|
quote: Hier had ook een foto kunnen staan van jouw tuinhuisje. |
|
INFJ De test meerdere keren gemaakt in het afgelopen jaar en INFJ is altijd de uitkomst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jeuj, een lotgenoot. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: *hug* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
I S F J W O E I En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehehe... Same here! Inclusief het DOH!-moment. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ik ben een INFP . het zal wel... |
|
Hier is het IS.. en de laatste 2 kom ik niet uit. |
|
quote: Ik had in beide gevallen ook niet anders verwacht... Bareuh... |
|
Heb ik niet. |
|
quote:Nou dat weet ik niet zo zeker. Dit forum is toch voornamelijk een sociale ontmoetingsplaats, de meeste mensen lullen over vanalles en nogwat qua smalltalk, zijn vrij open wat dat betreft, zijn dol op festivals (grote groepen mensen), posten zelfs regelmatig foto's van zichzelf en staan (dus) vrij graag een beetje in de schijnwerpers. Allemaal tekenen van extroversie. |
|
quote: Maar dat alles (relatief) veilig binnen ons eigen subcultuurtje met zijn eigen regels en gedragspatronen en etiquette. Je kunt dus van te voren inschatten hoe mensen op jou reageren. Overigens is het van belang om te weten bij deze test dat I en E (en de andere categorien) elkaar niet uitsluiten maar slechts aangeven wat je prefereert qua actie of houding in een bepaalde situatie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
INTJ You are: moderately expressed introvert (56) slightly expressed intuitive personality (12) moderately expressed thinking personality (25) moderately expressed judging personality (56) |
|
quote: dat is wel waar, maar er was oook zo'n onderzoekje waaruit bleek dat het bij metalheads vooral opvalt dat ze introverter zijn en bij luisteraars van klassiek ook. Maar ik heb ook vaak wel mn wisselingen in E en I, momenteel wat meer I *gaat Esoteric opzetten* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ISFJ Joa, t zal dan wel he... neoplasma malignum |
|
ISFJ ? tja, bij mij is het wel NIX signature |
|
INTP, ben ik nu cool? Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |