|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik niet, alleen karakter ofzo.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hmm ik merk dat ik toch behoorlijk kan wisselen tussen extravert en introvert en ook tussen thinking en Feeling. Voorheen dus keihard INTP maar soms ook ENFP. Is gekomen met het ouder worden maar ik merk dat enkele XTC ervaringen hard hebben bijgedragen aan meer extraversie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het gaat er ook niet zozeer om hoe vaak je voor het een kiest en hoe vaak voor het ander, maar om wat je in de meeste situaties prefereert. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En wat is daar precies het verschil tussen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Stel dat je bijvoorbeeld binnen je subcultuur comfortable genoeg bent voor overwegend extravert gedrag en dat je over het algemeen veel tijd doorbrengt binnen de veilige hekken van je subcultuur en derhalve dus vaak extravert gedrag vertoont, dan wil dat nog niet zeggen dat je in de meeste situaties ook extravert gedrag vertoont aangezien er genoeg situaties denkbaar zijn buiten je subcultuur waarin je een keuze moet maken tussen extravert gedrag en introvert gedrag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat kan. De relatieve verhouding tussen E en I of T en F kan wel opschuiven als je ouder wordt. Als het een radicale ommezwaai is van het ene uiterste naar het ander, dan moet je je afvragen of je een van de ingevulde testen 'sociaal wenselijk' of vanuit een bepaalde 'rol' hebt ingevuld. Ik zit bijv. in verhouding ook tussen een I en een E in en reageer dan ook situatie-afhankelijk introvert of extravert. [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 04-04-2011 14:53] No regrets and no remorse... |
|
quote: Iedereen is introverter in nieuw gezelschap. En de ene keer ben ik in nieuwe situaties ook extraverter dan de andere keer. Maar juist in die wat ongemakkelijkere situaties ben ik meer extravert dan vroeger En het is niet alleen dat ik beter met sociale situaties om kan gaan, ik zoek er ook meer naar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja dat kan. Ik denk dat dat voor veel mensen geldt naarmate ze ouder worden en meer ervaring hebben om op terug te vallen. Dat geldt voor mij in ieder geval ook, toch ben ik nog steeds overwegend introvert in de meeste denkbare situaties. Nieuwe mensen in rl leren kennen gebeurt bij mij bijvoorbeeld in 9/10 gevallen doordat of een gezamenlijke kennis ons voorstelt aan elkaar of omdat de nieuwe kennis mij eerst aanspreekt. Andersom is en blijft toch vaak iets wat ik niet snel doe. Echter, zodra het eerste contact gemaakt is heb ik vrijwel nooit een probleem om een gesprek in stand te houden en dat was in het verleden wel eens anders. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
jup herkenbaar, maar ik ben tegenwoordig ook sneller geneigd andere mensen gewoon maar aan te spreken. Al is het niet zo heel vaak de intentie is zeker groter. Aan de andere kant ben ik iemand die ook erg goed tegen stiltes kan en gewoon iemand die je al vaak genoeg ziet nooit spreekt omdat je op dat moment niet perse wilt praten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ENTP En de beschrijving is nog best aardig |
|
INFJ. Maar die test voor het laatste 9 maanden geleden gedaan. Misschien nog maar weer eens doen. |
|
ESFP Dusss... Black seeds of bunny! |
|
Dusss.... wat? ENFJ hierzo No regrets and no remorse... |
|
...zodoende natuurlijk Black seeds of bunny! |
|
HEhe moet mn chick ook eens aan zo'n test onderwerpen volgens mij is die precies tegenovergesteld ESFJ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ISTJ... Alleen dat georganiseerde, goed plannende helemaal niet... Rest klopt aardig. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
|
|
quote: You know the saying: Opposites attract |
|
Hehe heb het gevraagd ze kwam inderdaad op het tegenovergestelde uit, al was 1 letter een beetje twijfelachtig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn persoonlijkheid is redelijk fucked up. |
|
Oh, vet cool. |
|
quote: Is er sprake van een mental disorder? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |