|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is waar Ik wil gewoon mijn oude mental accountje terug. |
|
quote: Als je het over een poosje héél lief vraagt misschien.. Nu even gauw sorry zeggen voor die dreigementen, dekselse rekel! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
He jammer. Ik digg die liefde hier wel. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Het spijt me, Sonicje. Dat weet je toch he ? |
|
quote:Je kan altijd even wat rondvragen hier sommigen weten dat ik barstensvol liefde zit |
|
Hé, wat? Is dat hier nu een goed einde...? Is dit Zware Metalen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Vooruit knul. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
@ mental: Hoe vaak mag je nou zonder muilkorf naar buiten? [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 27-05-2011 0:07] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Sorry, Ben, je kan niet alles hebben he Dank je Titan, ik vind het fijn dat ik even mijn frustratie op je los mocht laten. ik weet dat jij het kan hebben he? |
|
quote:Ik ga hier wijselijk niet op in, sorry, gozert. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ben ook diep teleurgesteld Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Vraag maar aan de mods of ik terug mag komen, dan zal ik nog heel vaak op je ingaan, goed ? |
|
nee ik wil eerst serieus antwoord op mijn vraag Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Krijg je niet ik mag dan veel delen maar dit soort dingetjes blijven lekker voor mijzelf |
|
je mag helemaal niet naar buiten he Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
en zn muilkorf mag al helemaal niet af. Aaah tóe nou mental. Je bent niks aan als je aardig doet! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik moet slapen morgen weer de arbeider uithangen |
|
ga je het terrein schoffelen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Nee, Sgeiterd doet plantsoenendienst, ik niet |
|
quote: Dude, lame edit: een keer ST op z'n bek klappen, OK, maar dat dreigen is zo stom [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-05-2011 7:35] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mods waar de neuk trek je de grens? 'Flikkertje', 'Aidslijer'. Dat komt op mij over als homofoob en racistisch. Is dat grappig? Nee. En dreigementen, ook fraai. Wees een mod met ballen en fatsoen, slappe hap. Ja hoor... |
|
quote: Lol, welkom op ZM. |
|
mental heeft soms even zijn gekke vijf minuten, verder is het eigenlijk wel een schatje. Blijft dat gescheld en gedreig een tikje sneu, dat wel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |