![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dus heb je bij 1 meetstation 1 keer een verhoging van 1/2 graad, en daarna een verhoging die correspondeerd met de werkelijke waardes - 1/2 graad.... Of zie ik het nu verkeerd? Boeiender ![]() |
|
quote: Bron: NOS teletekst LOL ![]() |
|
Als het 1 station is waar het gebeurt dan maakt het inderdaad niet zoveel uit. Dat is ook wat het KNMI zegt. Ik zet mn vraagtekens echter bij andere stations. De steden rukken erg snel op zo kan het ook zijn dat meetstations die wel binnen de richtlijnen vallen toch nog last hebben van stedelijke opwarming, 4 graden warmer in de stad is toch behoorlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
quote:LOL indeed, als een alcoholist een boevenbende een boevenbende noemt is dat natuurlijk niet zo maar zijn al die lui gewoon hardwerkende en eerlijke lui. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Humor is jou vreemd vanavond hè? Maakt niet uit hoor, maar dan heb ik liever niet dat je hier post.... ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
niks mis met alcoholisme hoor, het was alleen een grappige reactie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Och gussie [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-09-2009 23:19] ![]() |
|
ik denk dat ik mijn kind later gussie noem ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja maar, zo'n reactie is natuurlijk olie op het vuur voor de PVV. Deze meneer Atacho had dus beter zijn mond kunnen houden. ![]() |
|
quote:Denk eerder dat die zatlap van een Brinkman zijn mond kan houden in het vervolg. Mooi man, ik zie de LPF alweer voorbij denderen. ![]() Boeiender ![]() |
|
Hopen dat PVV nu zijn normen en waarden ook toepast in de eigen partij. Practice what you preach enzo. Doen ze dat wel, welkom terug LPF. Doen ze dat niet, zijn het achterbakse hypocrieten. ![]() |
|
quote: Euh, maar die Brinkman is toch geen moslim? Dan is er toch geen vuiltje aan de lucht? Boeiender ![]() |
|
wat heeft iedereen toch een afkeer voor alcoholisten ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ochnee, ken er zat, maar als je een publieke functie uitoefend en nog gekozen door het volk bent ook, dan hoor je je wel te gedragen. Hij heeft immers een voorbeeldfunctie en kan nu denk ik niet meer serieuze politiek bedrijven. Boeiender ![]() |
|
als er niets mis mee is kun je het toch ook in een voorbeeldfucntie nog uitvoeren ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Lees de PVV-site er maar eens op na. ![]() quote: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1931 Nu is de vraag of het openlijke geweldpleging is (Nieuwspoort is besloten), maar dat zijn details in de marge, waar de PVV normaliter ook niet om maalt. ![]() ![]() |
|
quote: Ho, ik zeg niet dat er niets mis mee is, maar afkeer, dat is wel een groot woord in dezen. Boeiender ![]() |
|
quote:Die Ter Horst zit anders gewoon in het kabinet nu. ![]() |
|
quote: Hehehe, ik vraag me nu af hoe je openlijke geweldpleging kan uitvoeren zonder schade of letsel.. Boeiender ![]() |
|
hehe dan is het meer een openlijke geweld poging ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Euh... kan me er echt niets bij voorstellen... Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |