![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een boete geven en foei zeggen? ![]() |
|
bovendien mag dat alleen indien ze op nederlandse wateren zit. Niet bepaald het grootste stukje water. In de uiteindelijke uitspraak zal er een sanctie verteld worden denk ik. Iets in de richting van: als u zich hier niet aan houdt dan volgt blabla manden hechtenis of een boete van blabla euro. Die geldt natuurlijk voor de voogd lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-08-2009 14:56] ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hoppa, 32 brandweerkorpsen zijn opgeroepen. Geen idee hoeveel wagens (ook politie en ambulances gezien) er zo ondertussen zijn langs gerost, maar ze blijven nog steeds komen. Duidelijk foute boel. De rook is te zien tot in Obdam, zo'n 30 km verderop ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Tja, rook stijgt op he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zo, de nieuwsberichten beginnen te komen. http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/08/grote_brand_in_schoorl.html @Mark: Duh, maar wat denk je dat die wind doet? T waait hier behoorlijk hard atm. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Maansteen blijkt nep Oud-premier Willem Drees (Vadertje Drees) heeft ooit eens een maansteen mogen ontvangen uit handen van de toenmalige Amerikaanse ambassadeur Middendorf. Dit gesteente kreeg hij vanwege het bezoek aan Nederland van de astronauten van Apollo 11. Deze ruimtevaarders landden in 1969 als eerste mensen op de maan. Het exemplaar werd onlangs uit het Rijksmuseum gehaald en onderzocht door geologen van de Vrije Universiteit. Uit deze onderzoekingen blijkt het helemaal geen maansteen te zijn, maar een stuk versteend hout. Het Rijksmuseum liet het gesteente destijds voor 100.000 gulden verzekeren. Deskundigen verklaren dat het iets te hoog was verzekerd. Het stuk versteende hout blijkt hooguit 50 euro waard te zijn! OORLOG! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Als ze nou "Roma" had geheten dan was op haar de leerplicht niet van toepassing. Rot voor d'r, ik gun het haar wel. Zoiets doe je maar eens in je leven... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wat, een zeemansgraf krijgen? Klopt, eenmalig ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Blij dat een ontvoeringszaak ook eens goed af kan lopen, zelfs na zoveel jaar! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 28-08-2009 19:53] ![]() |
|
Het is allemaal in scene gezet. ![]() |
|
quote: Schoorl zeker? ![]() |
|
quote: wat ironisch zou zijn: ze mag niet en wordt de volgende dag doodgereden door een auto... ik laat de discussie over aan de mensen met zeil ervaring en schaam me diep voor de kinderbescherming. wat een professionele rukkers zijn dat toch. ![]() |
|
Ik hoop dat ze voor de kust van Somalie doorgesmeerd wordt door 15 negers. ![]() |
|
Dat deze onzin volop in het nieuws komt is natuurlijk triest. Dat wicht moet gewoon fijn een aantal jaartjes wachten en dan doet ze maar wat ze niet laten kan. ![]() |
|
Dat lijkt me ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Of men laat 'r gewoon gaan en is het gezever ook klaar... ![]() |
|
Juist niet, hoeft maar iets te gebeuren (en die kans is behoorlijk aanwezig) en je hebt nog veel meer gezeik. ![]() |
|
Ik snap niet dat een hele Nederlandse bevolking zich hier druk om kan maken. Alsof er niks belangrijkers is waarbij dergelijke betrokkenheid meer op zijn plaats is. Zij wil het, d'r ouders staan er achter dus laat ze lekker gaan punt. Mensen die hun kinderen niet in laten enten uit "geloofsoverweging" ontnemen ze ook niet de ouderlijke macht ondanks dat ze hun kind bewust aan gevaar bloot stellen. ![]() |
|
quote: Metro had een artikel van een volwassen zeilster die het absoluut geen goed idee vond. Goed genoeg? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Gewoon een leeftijdsgrens stellen, klaar met gezeik. Net zoiets als auto rijden, dat mag je ook niet met 13. ![]() |
|
Hele nederlandse bevolking? Het was zelfs internationaal nieuws. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Ja, laten we iedereen lekker zijn gang gaan als ze gaan dreigen een andere nationaliteit aan te nemen.. ![]() Ow wacht, dat zouden we bij moslims dan weer wel doen om ze maar wat graag het land uit te krijgen. Misschien dat Laura zich maar tot de Islam moet bekeren. En dan ook gelijk goed dus weg met die clit en meteen uithuwelijken ![]() ![]() |
|
quote: Van een kind van 13 naar moslims. Je lijkt wilders wel......... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |