|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Flinke package maar wel interessant lijkt me Black Dahlia Murder + 3 Inches Of Blood + Necrophobic + Obscura + The Faceless + Carnifex + Ingested Tivoli Oudegracht Zaal open 17.30 uur Aanvang 18.00 uur entree 18,50 http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/datum/za-%206-feb-2010/titel/BONECRUSHER+FEST [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-09-2009 13:58] |
|
Allejezus wat een line-up.... Hier ga ik zeker proberen bij te zijn |
|
Dat wordt me een weekend trouwens: - donderdag Machine Head/Hatebreed - HMH - vrijdag Hypocrisy - Dynamo - zaterdag dit.. damn |
|
quote: Beters www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik gok dat MH hier wel heen wilt, en ach. 10 minuten fietsen van het huis van m'n paps, prima dus |
|
Prima line-up! |
|
wat een vreemde package signature |
|
quote: |
|
Obscura en The Faceless !!! Errug fijn !! |
|
Wow, hier wil ik zeker bij zijn! |
|
Ingested |
|
quote:Dat was overigens ook mijn bron |
|
quote: |
|
Check,... aanwezig... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vet, ook heen |
|
Kom ik misschien ook wel even loeren. |
|
quote: Wat een vreemde opmerking. Black Dahlia en The Faceless ik vind heel intressant. Necrophobic en Obscura goeds over gehoord. 3 Inches of blood kan live cool zijn denk. Carnifex mooie eetband. |
|
Ja hoor. =) |
|
Wanneer begint de vvk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zodra het op de site van Tivoli staat denk ik |
|
quote: arm Necrophobic signature |
|
Necrophobic!!! JA! hier ben ik bij wooh!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Openingspost aangepast. Oudegracht it is |
|
Wow, nette prijs |
|
beetje te duur, ik kom alleen maar voor necrophobic. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |