|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik ga dan is het alleen al omdat er blijkbaar toch nog wel eens iets leuks qua metal geprogrammeerd kan worden in Utreg. |
|
HEERSCH! HEEEEEEN! Soms ben ik echt blij met tivoli |
|
quote: heb er toch leuke bands mogen zien zoals; Boltthrower met Nocturnus My Dying Bride Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
Obscura en The Faceless zorgen er voor dat dit toch wel een interressante package is. |
|
quote:Juich niet te hard. Van de Tivoli site: quote:Blijkbaar dus 5 bands in totaal |
|
Dan zou de prijs wel erg hoog zijn |
|
quote:Nee hoor. BDM was een paar jaar geleden op een maandagavond ook al 15 euro.. |
|
quote: nee joh druifje, kijk nou eens goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach, dit is niet echt mijn genre, vind eigenlijk een 10tje al veel |
|
quote:Dat is een ander verhaal |
|
3 Inches of Crap zal ook wel wat toevoegen aan die prijs. Maar ik hoop iig op The Faceless, Carnifex mag sowieso thuisblijven en Obscura... Ach... |
|
quote:Natuurlijk niet. Transatlantische vluchten voor bands, crews en gear zijn gratis tegenwoordig, wist je dat niet? |
|
Wat een gemiep over de prijs. Vier bands die ik graag zie, ik zorg dat ik dat weekend in Utrecht ben. Gaaf! Verrassend triviaal |
|
quote: Meer dat het een redelijk grote band bedoel ik. |
|
quote: Las het ook ja. Hoop dan The Faceless, want dat schijnt wel goed te zijn, geloof ik |
|
quote:Regel dat! Knuffelen met jou FTW! |
|
In België is het redelijk zeker dat het Carnifex wordt, aangezien die band al meerdere malen verteld heeft dat het in januari (de 31e dus, volgens de affiche) ons land nog eens kwam bezoeken met The Black Dahlia Murder. Goed, hoewel ik nog niet zeker weet of ik 18,5 euro over heb enkel voor Carnifex... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb nog nooit zo'n getriggerde band gehoord als Ingested haha. Wel heel erg bruut op plaat, ben benieuwd of ze het live ook zo uit de verf komt! |
|
quote: Is het nou al bekend welke band het word? Spelen al die 3 bands nou niet gewoon, want ze zitten gewoon bij die tour |
|
Volgens de site van Tivoli is het 1 van de 3. Dan ben ik er dus niet bij, want dan vind ik het te prijzig. Obscura en vooral The Faceless zijn imho de interessantste bands, en voor slechts 1 daarvan leg ik geen 18,50 + kosten neer. |
|
Aanwezig! BDM is gewoon de shit live. |
|
Twijfelgeval nu.. =) |
|
quote: Jeroen Thesseling (van Obscura) is familie van mij en ik heb hem nog gesproken op 1ste kerstdag. Ik heb hem er naar gevraagd en volgens Jeroen spelen alle 3 de bands gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 05-01-2010 10:16] Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |