|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin in!!! De enge meneer zal er trouwens ook bij zijn. |
|
Weet iemand wat nou de echte speel volgorde is van de bands? Stiekem hoop ik dat dat is hoe het op de Tivoli site staat, want ik ben ietsje later en dan kan ik The Faceless nog meepakken. Anders is het tanken en wachten op Black Dahlia |
|
zin in metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Wat voor bands zijn Carnifex en Ingested eigenlijk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Carnifex is Deathcore, Ingested ken ik niet. |
|
Ingested is vrij brute Death Metal met een moderne sound. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Dit is volgens last.fm het tijdschema: 18.00-18.20 Ingested 18.35-18.55 Obscura 19.10-19.30 Carnifex 19.50-20.10 The Faceless 20.30-21.10 Necrophobic 21.25-22.05 3 Inches Of Blood 22.25-23.10 Black Dahlia Murder [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 06-02-2010 11:21] |
|
Ziet ernaar uit dat we om 20:10 uur klaar zijn. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Zite er naar uit dat ik vanaf half negen aanwezig moet zijn. Wil je muilperen? |
|
En wie zegt dat dat de officiële speeltijden zijn? Ik zie geen bron, kan net zo goed een gok zijn van die kerel. |
|
Alleen de eerste 3 bands hebben de hele tour geroteerd met wie als eerste,tweede en derde zouden spelen. De rest is vast als het goed is.Maar pin me er niet op vast. Zin in!!Ondanks een klote nacht. =) |
|
Wat een fantastische line-up! Met name Obscura en The Faceless hebben mij doen besluiten een kaartje te kopen, maar ik zie er ook erg naar uit om 3 Inches Of Blood voor het eerst te zien (Trekken ze tijdens optredens bij het begin van Assassins Of The Light net als op de plaat ook een biertje open?). Net overigens voor het eerst wat van Black Dahlia Murder geluisterd (via Youtube). Best aardig en ik ben erg benieuwd hoe ze het als afsluiter gaan doen. Sli-Sla-Slayer! |
|
=) |
|
Obscura + The Faceless (wow..) waren Three Inches was ook lachuh hehe *hoge uithaal*. En donders gezellig met iedereen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-02-2010 1:02] |
|
had necrophobic wel willen zien. vette band is dat. |
|
Necrophobic vond ik niet zo eigenlijk. Het restaurant lonkte. Raj had gelijk dat die beter speeltijd hadden mogen inleveren ten favoure van Obscura (beste optreden wat ik tot nu toe van ze gezien heb) en The faceless. Verder erg gezellig met iedereen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kwam binnen tijdens het laatste nummer van Obscura, gelukkig heb ik die al wat vaker live mogen aanschouwen. Carnifex was heel erg lomp, de gebruikelijke hardcore moshers konden hier eventjes de pit overnemen. Ik vond het geluid niet zo goed, en de dubbelbass van de drummert was erg slordig, zodra me dat opviel kon ik er niet meer omheen. Daarna was het de beurt aan The Faceless. 1 woord: Allemachtig. Het geluid was goed, de muzikanten waren nog beter, alles werd perfect gespeeld en ze hebben ongeveer half Planetary Duality gespeeld. Van mij had The Faceless tot aan BDM mogen door speuln Necrophobic was niks voor mij, geen woorden aan vuil maken. 3 Inches of Blood was wel een beetje de vreemde eend in de bijt, ik heb er niet veel van gezien dus ik kan er ook verder niet echt over oordelen. The Black Dahlia Murder deed precies wat ik van ze verwacht had, wat een genot om die gasten live te zien/horen, het was weer ZO strak. Lekker wat nieuwe nummers voorbij horen komen (Necropolis, I Will Return, Black Valor) Maar natuurlijk ook wat gouwe ouwe. Al met al een zeer geslaagde avond, een line-up met voor ieder wat wils, in een zaal die z'n zaakjes goed voor elkaar heeft. 7 bands op 1 avond met een uitloop van 10 minuten vind ik erg netjes moet ik zeggen. |
|
idd @ die drummer van Carnifex, jammer is dat. Maar de muziek kon me sowieso niet zo boeien. |
|
Het was erg gezellig Frnk gespot, NyB en Rajackar. puike avond en erg relaxte rookruimte. Necrophobic was kick ass, rest van de bands afgezien van Obscura deden mij niks. ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Boothill was ook wel ff lachen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Jaaaa was idd een errug gezelig feestje!!Carnifex en Obscura waren gaaf,The Faceless beetje gemist door gezelligheid met de heren van Obscura en Carnifex en Necrophobic. Necrophobic was wel ok,3 Inches...best leuk en TBDM was bruut en strak. Wat een gezellige rookhok! en =) |
|
Die drummer van Carnifex heeft EDGE en XXX keigroot op zn benen staan. Vandaar dat het niet bepaald goed uit de verf kwam. Faceless... jezus wat een band. Obscura en Ingested hebben mij nog vermaakt verder matig. Had ook niet echt zin om te wachten op tBDM na necrofilieos dus maar huiswaards gegaan |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Was een zeer vet avondje! Ingested: slechts één nummer van gezien, leek me niet zo heel boeiend. Obscura: uitstekende band, verdiende een beter geluid. Kwam niet echt goed de verf zo. Carnifex: viel me redelijk mee, al had ik het na 20 minuten ook wel weer gehoord. The Faceless: walgelijk muzikale band. Geweldig optreden, superstrak en ik kan niet wachten op de nieuwe plaat. Necrophobic: bewijst maar weer eens dat de meeste black metal bands beter kunnen posen dan spelen. Tijd om te gaan eten dus. 3 Inches of Blood: leek een vreemde eend in de bijt, maar wist wel een geweldig metalfeestje te bouwen. Zeer aangename verrassing. The Black Dahlia Murder: strak, hard en gedreven. Zeer vette show, prima afsluiter. |
|
quote: Als je dan iets gaat zitten bashen, zorg er dan voor dat je de waarheid spreekt. Necrophobic maakt namelijk allerminst black metal. Wil je muilperen? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |