|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze zijn er vroeg bij. De eerste namen zijn bekend... Artillery Bulldozer Evile Kreator Necros Christos Sabaton The Devil's Blood 20 t/m 23 Mei 2010 http://www.rockhardfestival.de |
|
Bulldozer! Bareuh... |
|
Hopenlijk weer werken.Was een erg leuk,gezellig en knus festivalletje! =) |
|
Wel weer aanwezig denk ik, wat de line up ook is But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Idem. |
|
Misschien ook maar eens een keer gaan. Ik hoor er altijd goede verhalen over |
|
quote: Indeed. Anders zijn er nog cocktails en braadworsten [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-09-2009 22:42] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Weet je al hoe je aan de gratis kaartjes voor Ziona en mij gaat komen? |
|
+Bloodbath |
|
Zeker weer erbij, vooral voor Bloodbath |
|
Bloodbath en Bulldozer Will try. |
|
SONATA ARCTICA NEVERMORE VIRGIN STEELE (Classic Metal Set!) KATATONIA ORPHANED LAND Iemand nog meer namen? |
|
quote: Ben benieuwd wat dat gaat worden, het was live altijd nogal rommelig. |
|
quote: +1, komend jaar wel 3 dagen. |
|
Godver, Virgin Steele. Begint nu wel interessant te worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ja, mooi hè? Bareuh... |
|
quote: =) |
|
Accept en Exhorder komen ook. Weer fijn old school spul op het programma, daar blinkt Rock Hard toch altijd wel in uit. |
|
Mooie line-up, minder mooie datum (voor mij althans). "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hier 't zelfde probleem. Een oom van me trouwt op de vrijdag, dus ik hoop dat ze alle gave bands op zaterdag en zondag zetten. Maar aangezien er tot nu toe vrijwel alleen maar goeie bands geboekt zijn zal dat lastig worden. |
|
quote: Arbeiten. =) |
|
quote: Shit, op vrijdag staan wel heel fijne bands gepland (de headliner niet meegerekend), en juist die dag kan ik niet gaan. Denk dat ik het bij alleen de zondag hou dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 15-04-2010 10:10] |
|
Klinkt leuk, toevallig dan ook vakantie.. hmm |
|
mijn kaartje ligt al een tijdje hier te wachten |
|
Ook hiervoor binnenkort maar eens kaarten halen. Zin in! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |