|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanaf heden ben je ook een grappige entertainment verhaaltje op de feestjes waar ik kom |
|
quote: Mooi toch. Ik vertel dan ook niet louter ter leering, maar ook ter vermaeck.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Als elfjes bestaan (lain)waarom dan geen kabouters? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ze bestaan wel, alleen noemen de meeste mensen hen lilliputters. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zoiets Bastianus? spelfout weggehaald... |
|
Het zijn vieze mannetjes. deze ooit stiekem in de tuin gekiekt: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Komt meer in de buurt. Deze lijkt wel erg: Maar dan met langer en vooral viezer haar. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-09-2009 6:50] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je bent zelf een kabouter. Bareuh... |
|
quote: Je bent niet de enige hoor Bas, toevallig ken ik iemand (zeer dichtbij) die een workshop heeft gevolgd om de natuurwezens die ze zelf al regelmatig zag, nu ook actief te benaderen. Misschien iets voor jou? Als je er toch al ontvankelijk voor bent... http://www.gaialogie.nl/pages/teksten/G-natuurwezens.html En voor de rest: als God, Allah, Satan en Jahweh volgens zoveel mensen bestaan, dan bestaan elfjes, draken en roze olifantjes ook. Punt. L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Zijn jullie serieus nog steeds bezig met deze onzin? Het brein kan veel verkeerde signalen geven, accepteer dat gewoon... Ik heb in mijn leven ook genoeg gekke dingen gezien (spoken, roterende wielen in de lucht, burzum in een roze panty) maar of ik er in geloof? Nou nee.. 't zit in je hoofd. |
|
Ik geloof best in Burzum in een roze panty anders... spelfout weggehaald... |
|
Die foto heeft al lang hier op ZM gestaan, beter opletten mensen! Of juist niet natuurlijk, het is maar hoe je het bekijkt. |
|
quote: Kan goed zijn. Maar hoe weet je nou dat andere dingen die je ziet wel echt zijn? Misschien is het hele leven dan wel een illusie. En waarom heb je zo de behoefte om dingen die je ziet die buiten de geijkte zaken vallen meteen dan te ontkennen als zijnde realistisch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
haha jij gelooft zeker ook in vliegtuigen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb me vergist. Kabouters bestaan toch: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je geeft het antwoord zelf al: Ik ben een realistisch persoon zonder een esotorische knobbel. Er is niets meer tussen hemel en aarde... jammer genoeg. Leek me leuk als er echt kabouter waren, kon ik ze fokken tot een meester ras kabouters die greycloak zijn electronica systematisch kapot maakte. |
|
quote: |
|
daar heb je geen kabouters voor nodig hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Prachtig spelfout weggehaald... |
|
Ze zijn ook prachtig, maar laat ze lekker in de fantasie sfeer waar ze thuis horen. Straks gaan hier nog mensen posten dat ze Gremlins of Critters hebben gezien. Of elfjes. (Sorry, lain) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Ontzettend goed antwoord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kabouter buttplug Against God and Government |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |