IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Testament Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2012 12:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



artwork mag er zijn: METAL!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-07-2012 23:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

yep gaaf artwork!

2e vrijgegeven nummer



Ik vind het weer heerlijke thrash...


Bazzio Attacks!!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-07-2012 10:47 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Wat een stinkerd die Dark Roots Of Earth! Ik heb niet meer dan 4 goede nummers kunnen ontdekken, te weinig om aanschaf te rechtvaardigen iig. Die covertracks aan het einde zijn het muzikale equivalent van de Engelse uitdrukking; "adding insult to injury"

De thrash revival is over... laatste platen van vrijwel alle grote thrash bands bewijzen het; ze worden oud en vallen in de herhaling en/of worden gewoon slapper.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2012 13:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 10:47 schreef Mortis Rex het volgende:
Wat een stinkerd die Dark Roots Of Earth! Ik heb niet meer dan 4 goede nummers kunnen ontdekken, te weinig om aanschaf te rechtvaardigen iig. Die covertracks aan het einde zijn het muzikale equivalent van de Engelse uitdrukking; "adding insult to injury"

De thrash revival is over... laatste platen van vrijwel alle grote thrash bands bewijzen het; ze worden oud en vallen in de herhaling en/of worden gewoon slapper.
oei, dat klinkt niet best. Eerst maar eens grondig gaan beluisteren dus voordat ik die blind aanschaf. De grootste tegenvaller voor mij tot nu toe is de nieuwe kreator. en voor echt vette trash moet men gewoon de laatste van suicidal angels gaan luisteren. niet origineel maar wel ijzersterke nummers.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-07-2012 22:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Best wel een rotplaat ja, eigenlijk geen doorkomen aan. Alleen Native Blood klinkt lekker.


... hoe de hazen lopen ...


Ed
Usericon van Ed
Posted 30-07-2012 14:27 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Ligt het dan aan mijn bui ofzo want ik vond het juist wel lekker klinken, de plaat duurt wel te lang maar vond het weer lekker thrashy klinken.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-07-2012 17:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Productie is wel goed vet en er wordt ook zeker lekker gethrashed enzo. Maar de nummers zijn gewoon best saai. The Gathering was de laatste echt goede plaat.


... hoe de hazen lopen ...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 30-07-2012 20:39 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2012 17:21 schreef faalhaas het volgende:
The Gathering was de laatste echt goede plaat.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-07-2012 21:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

En die was dan meteen ook weer heeeeeel goed

Volgens mij zitten ze sindsdien echt zonder inspiratie ofzo. Net een paar interviewtjes bekeken. In 2010 hadden ze ook al een poging gedaan tot het schrijven van nieuwe nummers maar daar kwam niets uit. Vervolgens heeft Eric Peterson ergens in 2012 in een week tijd alle muziek geschreven. Toen had Chuck weer geen ideeen voor teksten en zanglijnen en heeft toen maar hulp ingeroepen van ene Del James. Tja.. toch niet zo'n goed teken.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-07-2012 21:06]


... hoe de hazen lopen ...


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-07-2012 21:30 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 30 juli 2012 21:06 schreef faalhaas het volgende:
ene Del James.


is dat diezelfde knakker als van Guns N Roses?



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-07-2012 22:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2012 21:30 schreef CTTS het volgende:
is dat diezelfde knakker als van Guns N Roses?


Daar lijkt het wel op ja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Del_James

Soort metalbeunhaas dus.


... hoe de hazen lopen ...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-08-2012 21:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik luister hem nu voor de tweede keer. Ik vind 'm erg goed. Inderdaad, wat rustiger en melodieuzer, maar dat vind ik geen bezwaar. Voor het (lead)gitaarwerk vind ik erg goed.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-08-2016 16:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



Release op 28 oktober.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-08-2016 17:40 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mysterieus zo zonder enige track of zelfs maar snippet


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-08-2016 19:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Mooi artwork. Doet me wat denken aan The Gathering. Als de muziek nou ook weer die kant op gaat ben ik helemaal tevreden.


... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2016 17:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-09-2016 18:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ja, best wel lekker...


Bazzio Attacks!!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-09-2016 19:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Kutnummer.

Ben wel klaar met Testament. Sinds die Skolnick terug is het niks meer.


... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2016 20:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dan krijg je deze erbij.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-09-2016 20:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Gaaf dit. Nooit geweten dat die Steve Souza best een lekkere rauwe strot had. Vond hem op First Strike Still Deadly niet erg overtuigend namelijk.


... hoe de hazen lopen ...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-10-2016 16:11 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De recensie staat inmiddels ook online.
http://zwaremetalen.com/uitgelicht/testament-brotherhood-of-the-snake

Ik quote:
Daarnaast is Gene Hoglan geen thrashdrummer.


Ik heb de plaat niet gehoord maar bovenstaande zin maakt de rest van de recensie gelijk ongeloofwaardig.





bub


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-10-2016 16:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Niet de eerste fuckup van 'recensent' Kris H.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-10-2016 16:49 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoglan is toch meer een death metaldrummer?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-10-2016 16:52 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2016 16:49 schreef bokkie666 het volgende:
Hoglan is toch meer een death metaldrummer?


Niet specifiek. Ooit van Dark Angel gehoord? Zijn eerste bandje.
Luister maar eens.


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 04-10-2016 16:52]


bub


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-10-2016 17:01 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Wargod was z'n eerste band.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen