![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
"Thrash drum je met zo weinig mogelijk slagen" Volgens mij is hij in de war met doom... ![]() Verder is de review meewarig qua taalgebruik, ergerlijk zelfs. ![]() |
|
quote: ![]() bub ![]() |
|
quote: Snap wel wat hij bedoeld, ik vind hem ook iets te strak voor een thrash metal drummer. Veel thrash bands hebben toch een wat meer groovendere drummer. Review zat ik ook een beetje kritisch te lezen, een echt slechte plaat hebben ze al jaren niet meer gemaakt in mijn oren. ![]() |
|
quote: Een echt goeie ook niet. ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote: The gathering en Dark roots vind ik anders prima platen, ben geen fan van het eerste uur dus ik luister zelf liever Low dan naar The new order. Zullen vast mensen wel raar vinden ![]() ![]() |
|
quote: The Gathering was een knaller, maargoed hoe oud is die plaat, 17 jaar? Sindsdien is het niet veel soeps meer. Low vond ik destijds ook ontzettend goed, een behoorlijke comeback na een reeks matte platen. ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
quote: zag ook pas net dat the gathering alweer zo oud is... ![]() |
|
Ahhh top gelijk weer een lekker testament avondje... Begonnen met The Gathering (DNR blijft zo bruut), Souls of Black en nu Practice. Lekker hoor. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Na de slappe voorganger een verrassend lekker plaatje. Ja, er staan ook mindere nummers tussen maar over de gehele linie (vooral door de meer uptempo nummers) fijner dan Dark Roots of Earth. [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 28-10-2016 20:33] ![]() |
|
Het is idd weer een stapje in de goede richting. Het klinkt allemaal een stuk frisser en energieker. Niet gedacht dat ze het nog in zich hadden. Fijne productie ook. Qua songmateriaal.. mwah.. wisselend.. maar op zich wel ok. Veel vette riffs van Eric Peterson, maar de meeste tracks blijven niet echt hangen. Het schrijven van echte knallers lijken ze afgelopen jaren toch wat verleerd. [Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 30-10-2016 11:03] ...niets is wat het lijkt... ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Middelmatig nummer. Ik loop er niet echt warm voor. Het ene oor in en het andere oor weer uit. bub ![]() |
|
quote: merk ook dat ik de gitaren van die moderne thrash platen allemaal te netjes vind klinken. Dit klinkt exact als bv de laatste Judas Priest album, heb nooit meer dat je omver wordt geblazen van het vette gitaargeluid. [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 31-01-2020 12:19] ![]() |
|
quote: Zit wel een kern van waarheid in wat betreft: vette gitaargeluid. De toonpieken kunnen afgevlakt klinken bij de modernere gitaar studiopnames. Heb zelf net de vergelijking gemaakt met Pleasure to Kill van Kreator, dat is natuurlijk een wereld van verschil wat betreft geluidsproductie. Deden ze vroeger hun gitaarpartijen maximaal 2x over elkaar heen spelen zullen ze nu soms wel 4x hun gitaarpartijen over elkaar heen spelen. De algehele mix en de mastering zal een hele grote rol spelen. Beide bands ![]() Dat verklaart al dat mogelijke zelfde geluid. Maar als ik echt een vet gitaargeluid wil horen dan zet ik Saint Vitus op met Dave Chandler op gitaar ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ah allebei Sneap, dat verklaart het, Annihilators Ballistic, Sadistic soms daar ook opgenomen. Zelfde probleem. Qua gitaargeluid mag je ook best Kurt Ballou noemen, die mag ook wel eens een keer een thrash plaat mixen, ben benieuwd wat voor een muur hij zou komen. ![]() |
|
quote: Annihilator werd in Jeff Water's eigen studio opgenomen. Dat geluid heeft dus zijn voorkeur. Dat veel platen 'netjes' klinken, komt volgens mij omdat digitaal opnemen stukken goedkoper is dan analoog. Dat labels als Nuclear Blast vaak dezelfde studio's en producers gebruiken heeft volgens mij ook met die kostenbesparing te maken. De bands nemen zelf hun plaat eerst clean digitaal op, knippen en plakken de beste stukken aan elkaar en sturen vervolgens de master naar een studio voor een vet geluid. Allemaal gevolgen van de teruggelopen plaatverkoop. Anyway: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2020 17:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Doet mij denken aan de tijd van Souls of Black. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Inderdaad. En daar word ik niet blij van. Het is allemaal net niet. Het kabbelt maar wat voort. Nummers duren allebei ook te lang. Brotherhood of the Snake had meer venijn. Ben zelf naast The New Order en The Legacy vooral fan van The Gathering, Low en Demonic. Deze 2 nummers zijn echt Testament by numbers. Nergens echt bezieling. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Plaatje begint toch te groeien bij mij! Gave clip ook, das echt fanservice. Toch maar bestellen denk ik. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Die teken-/animeerstijl kwam met al bekend voor. Zelfde dude als deze: ![]() |
|
En deze: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |