|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
OK Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
houd eens op over Gerard Joling, mag hier niet schelden !!! <<<ontopic>>> |
|
Bands update: - Danse Macabre - Arabesque - Riviver - Sun Caged - Detonation - Mortal Form - Oceans of Sadness wie gaat er komen jongens ? |
|
waarschijnlijk niet... de bands zijn niet itneressant en om daar noue en avond nuchter voor te blijven.. helaas Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: suncaged niet interessant? whahaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
voor suncaged zou ik een week nuchter blijven |
|
idd, maar smaken verschillen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
- Danse Macabre: heersende laatste CD.. Alleen de laatste keer live viel het me wat tegen... - Arabesque: Al heeeeeeeeel lang niet meer gezien/gehoord - Riviver: Ben benieuwd - Sun Caged: zie Reviver - Detonation: HEEEEEEEERSCH!! Zweedse death/thrash a la At the Gates!! - Mortal Form: zie Sun Caged en Reviver - Oceans of Sadness: Live altijd dik in orde... Toffe gasten ook... Maar ik weet nog niet of ik kom... Gewoon zwaar klote dat Staddijk zo slecht bereikbaar is met het openbaar vervoer... |
|
Hmm, 19 is mijn verjaardag. Kunnen ze niet hier spelen? |
|
Wel, Vargen, omdat 't uwe verjaardag is, zal 'ku 'n paar echt goeie Belgische bieren cadeau doen !! Ge moet wel nr Nijmegen komen, doen wij dus ook eh www.oceansofsadness.com |
|
quote: Grrrr. Sun Caged (2 woorden) |
|
quote: De Detonation waar we het hier over hebben is een Nederlands bandje... http://www.detonation.nu/ |
|
[quote Maar ik weet nog niet of ik kom... Gewoon zwaar klote dat Staddijk zo slecht bereikbaar is met het openbaar vervoer... [/quote] Precies ja Staddijk is inderdaad een hele toer om daar te komen met openbaar vervoer......zeg maar gerust een drama !!!!! |
|
quote: Maar ze spelen wel zweedsche death metal a la at the gates hoor. En het is een super heerschende band. Detonantion |
|
quote:Dat bedoel ik maar... de mannen komen uit Utreg (en dat kun je horen ook) |
|
Met de bus is Staddijk heel gemakkelijk te bereiken. Vanaf CS lijn 2 naam ST Maartenskliniek. Je moet bij Aldenhof uitstappen en dan ligt het er ongeveer tegenover!! |
|
wat kost 't?? misschien dat ik wel kom... zeeeker wel goeie bands, Mortal Form is ook wel kicke! Sun Caged wil ik nog eens zien na al die verhalen Dus... |
|
De speelvolgorde is als volgt: Danse Macabre (headliner) Oceans of Sadness Sun Caged Arabesque Reviver Detonation Mortal Form we brengen ook nog 'n hoop Belgen mee |
|
quote: En wij zitten in Jailhouse nog steeds met die franken.... |
|
quote: hey, doe ze de groeten ginde ! kan je die franken niet bij de bank gaan inwisselen ? |
|
Ik denk niet dat dat nog zin heeft want Jailhouse is haast ter ziele... De gemeente werkt ons op alle fronten tegen. |
|
De routebeschrijving is een beetje fout. Je moet lijn 2 naar weezenhof ipv st maartenskliniek pakken. Sorry ) |
|
En je komt er 'savonds nooit meer weg |
|
*schop* |
|
ja i'll be there, moet er zelf een recensie voor schrijven. arabesque de 28ste nog gezien. lois lane goes prog. met een reus als bassist. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |