IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Disavowed Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-04-2002 21:25 by Infaustus Profiel van InfaustusQuote dit bericht

laatst ff het schijfje perceptive deception gehaald maar jezus wat is dit een vette band

beetje in het straatje van pyaemia/severe torture

als je het nog niet kent ,meteen kopen/branden/downloaden/jatten!!!!!

--Edit-- Smiley's uit titel gehaald


Hoofdlettergebruik aangepast

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 12-08-2003 9:45]


No meat is sweater


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-04-2002 21:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

jammer van de zanger....die doet de heletijd t zelfde...Voorde rest super bruut!


Suck my piss


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-04-2002 21:27 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hetzelfde?

ja da's waar maar hij doet het wel met overtuiging

alleen jammer dat ie kaal is

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 01-04-2002 21:28]


No meat is sweater


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-04-2002 21:33 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

aanrader idd voor den death freakjes


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-04-2002 21:34 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 01-04-2002 21:34]


No meat is sweater


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-04-2002 21:42 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-04-2002 22:47 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Hmm, ben op zich niet zo'n deathfreak maar het staat in m'n audiogalaxy lijst.

Kom ik nog op terug


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-04-2002 11:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Heb ze een keer gezien in de Postbrug in Den Helder. Zeer overtuigende band. Het publiek zat hen ook mee, overigens; dat was bij mijn bandje (dat diezelfde ook speelde) wel even anders. Zo ongeveer de hele zaal met de rug naar ons toegekeerd! Ik was dat wel gewend, want ik speel in Voleg, maar voor de rest van de band was dat een nieuwe ervaring. Lachen man! Maareh, Disavowed; dat zit wel snor. Necrovile kan ik de liefhebbers dan ook aanraden (speelden ook die avond) = ook lomp, hard en strak (denk aan Suffocation).
Hak'n!


Touché, pussycat!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-04-2002 14:57 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Disavowed is wel leuke shit ja


11.45: restate my assumptions


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-04-2002 15:46 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

het is zelf een zij-project van de gasten van pyaemia... maar wel dezelfde muziek, wha maak dan andere muziek, maarja wie ben ik he?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 02-04-2002 16:14 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Inderdaad, wie ben jij..

Disavowed is heerlijk bruut, maar ik kan me voorstellen dat het snel veel mensen gaat vervelen. Ik vind disavowed persoonlijk beter dan pyaemia.
Maar severe torture steekt er bij mij nog met kop en schouders bovenuit.


Trieste gast


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-04-2002 16:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 14:57 schreef Styhn het volgende:
Disavowed is wel leuke shit ja



houwitser is beter ja ..


No meat is sweater


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 02-04-2002 16:37 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 16:23 schreef Infaustus het volgende:
houwitser is beter ja .


Ja, dat klopt.


Trieste gast


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-07-2003 11:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die CD ramt lekker weg joh! Zeer verslavend...



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-07-2003 13:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Pyaemia is de betere van de 2, het lijkt er aardig op maar is gewoon iets simpeler in structuur. Sommige zeggen dat het plagiaat is, Herr Krieg bijvoorbeeld.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 19-07-2003 20:21 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Saaie eentonige muziek.
Wel strak, goeie muziekanten, ...maar zo...saaaaaaaaaaai


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-07-2003 2:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 20:21 schreef Koffies Kip het volgende:
Saaie eentonige muziek.
Wel strak, goeie muziekanten, ...maar zo...saaaaaaaaaaai
Bewijst wel weer een keer dat saaie muziek ook lekker kan zijn...


Voor mij dan.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2003 9:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg goeie muzikanten maar ik heb deze muziek al zo vaak gehoord dat het mij geen ene reet meer boeit.Ik heb niks aan een kopie van een kopie van een kopie


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Atomkind
heer Krieg ik zie u nie.
Usericon van Atomkind
Posted 20-07-2003 20:24 by Atomkind Wijzig reactieProfiel van AtomkindQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 9:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erg goeie muzikanten maar ik heb deze muziek al zo vaak gehoord dat het mij geen ene reet meer boeit.Ik heb niks aan een kopie van een kopie van een kopie





Ga bij je moeder je handen wassen.
Als het u niet boeit zoek dan een tiolet en kots het er maar uit.
Dit is zeker geen kopie van een kopie.
Het riekt wel een beetje naar plagiaat.
Maar ze geven er wel een eigen draai aan.
En de zanger heeft bij een varkensboer stage gelopen. Ja die zanger is dit stom toeval dat ie zanger lijkt op die zanger van Internal Suffering. Gelijkenis treed op.
En saai zijn ze zeker niet. Dan moet je Bach opzetten. En die is ook nie saai.


Ich bin.......


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-07-2003 20:27 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hahahahahahaha


No meat is sweater


Atomkind
heer Krieg ik zie u nie.
Usericon van Atomkind
Posted 20-07-2003 20:31 by Atomkind Wijzig reactieProfiel van AtomkindQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 20:27 schreef Infaustus het volgende:
hahahahahahaha




Wat is hier van de bedoeling.


Ich bin.......


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-07-2003 21:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

niks, ik lach alleen om je opmerking.


No meat is sweater


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-08-2003 21:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Toffe band, niet bijster orgineel (DUH) maar zeer smakelijk. Ik ben behoorlijk onder de indruk van de drummer -> strak en snel!

Ik hoorde trouwens dat hij speciaal voor het drummen op dit niveau fitnessed.. Geen slecht idee!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2003 9:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 20:24 schreef Atomkind het volgende:
Ga bij je moeder je handen wassen.
Als het u niet boeit zoek dan een tiolet en kots het er maar uit.
Dit is zeker geen kopie van een kopie.
Het riekt wel een beetje naar plagiaat.
Maar ze geven er wel een eigen draai aan.
En de zanger heeft bij een varkensboer stage gelopen. Ja die zanger is dit stom toeval dat ie zanger lijkt op die zanger van Internal Suffering. Gelijkenis treed op.
En saai zijn ze zeker niet. Dan moet je Bach opzetten. En die is ook nie saai.
Hahahahahahahaha,verder geen commentaar nodig.Lijkt me duidelijk met zo'n reactie van jou hahahaha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NausDC
Usericon van NausDC
Posted 13-08-2003 1:10 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 9:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erg goeie muzikanten maar ik heb deze muziek al zo vaak gehoord dat het mij geen ene reet meer boeit.Ik heb niks aan een kopie van een kopie van een kopie


Hehehehehe, hier kun je niet eens serieus op in gaan.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2003 1:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

For wat it's worth: ik ben sowieso geen die-hard grindhead en nou vind ik toevallig juist Disavowed een band wiens muziek mij boven-gemiddeld kan boeien.
Erg strak zonder een het typische kip-zonder-kop-grind-syndroom.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen