|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad. Ik weet ook niet wat het is, ik vind de 99% van dit soort bands gewoon totaal niet boeiend, maar Disavowed heeft een heel catchy element wat mij erg bevalt. Dat vind ik van de eerste Severe Torture trouwens ook zo. Pyaemia ook. En Putrefied, hoewel die die dan over het algemeen weer een stuk minder snel spelen, maar, het heeft dezelfde lompe attitude. ..... nu ik er zo over nadenk...... Misschien dat ik hiermee eigenlijk al wel aangeef wat misschien de reden is : ik noem nu allemaal Nederlandse bands, hahaha ! lampje |
|
Arsebreed en de tweede van Prostitute Disfigurement passen ook mooi in dat rijtje van lomp Nederlands spul dat toch catchy elementen heeft. Maar goed, de eerste platen van Severed Savoir en Cerebral Bore of oud spul van Gorerotted bijvoorbeeld kun je dan eigenlijk ook niet achterwege laten. |
|
Klinkt goed! |
|
En zo'n lam(p)straal als dat ik ben, heb ik vorig weekend dan eindelijk de hele plaat eens gecheckt (ik kan sinds kort de Tidal account van mijn broertje gebruiken). Supervet!!!! Dus ik heb de elpee maar besteld, shirtje erbij, gewoon omdat, en ik heb ze al binnen ook. Helemaal blij mee!!! lampje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |