![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb de CD nu al een jaartje ofzo maar zeker zeer heersende shit Nabua Vonveilla ![]() |
|
goeie band ! heb er een keertje de belichting voor gedaan .... ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Disavowed!!! kicks ass!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Nieuwe cd is vet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lijkt wel veel op deeds of flesh, maar is idd niet slecht "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Onverwachte vetheid! Werd mij aangeraden als DM in het US new school DM straatje (maar dan een Nederlands straat, dus...), en ondanks dat vind ik het leuk! Best goed gevarieerd, en niet zo irri als USNWDM. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hier drumt die idiote Fransoos tegenwoordig toch bij? Romain Goulon? Ongelooflijk die gast ![]() Vorige plaatje vond ik erg fijn, dus zeker checken die hap! ![]() |
|
quote: ![]() Ongelofelijke heerscher idd... Ook maar eens aanschaffen, die nieuwe! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Hield je het er nog droog bij? Dat nieuwe werk klinkt echt megabruut; stukken interessanter dan hun oudere werk dat ik nog in de schaduw vond staan van Pyaemia. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En uit redelijk betrouwbare bronnen gehoord dat deze gasten in Februari op ongeveer 8km afstand komen spelen.. Nice!! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: waar komen ze dan oa spelen want naar deze band ben ik wel benieuwd; wat is deze band vooruit gegaan zeg!! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Voor zover ik begrepen heb komen ze in Februari in De Loods in Aalten spelen.. Hetgeen me sterk leek, aangezien dat echt een mini-tentje / jeugddiscotheek is waar af en toe bandjes spelen, maar deze gast verzekerde mij ervan dat ze kwamen.. En ze hebben al eerder Mindscan, Katafalk en andere metalbands gehad, dus het zou zomaar kunnen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
French drummer Romain Goulon (DISAVOWED, AGRESSOR, ex-IMPERIAL SODOMY) has uploaded as a free download the full-length album, "Reversed Involution", from his old progressive metal group DISHARMONY. The CD was recorded during 2003-2004 but never officially released. Romain said, "Since it frustrated me when the band split up in 2005 and I had spent so much time working on the album, I thought it [would be] great to put it online; at least people might listen to it." To download the album, click http://dl.free.fr/getfile.pl?file=/bXvFQO0t/Disharmony_2004.rar Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dus jij woont in Frankrijk? ![]() ...Alle gekheid op een stokje, drummer Romain is inderdaad een beest, en de rest van de band is ook vet in orde, zowel op plaat als live. Voor de liefhebbers (off topic): ik heb nog twee limited slipcase edition exemplaren van Stagnated Existence á 11.76 inclusief verzendkosten. ![]() |
|
quote: Dat klinkt ook behoorlijk goed ![]() Signature ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: nog steeds? signature ![]() |
|
quote: 1 daarvan heb ik ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() en en en ? Plateau draait momenteel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-12-2009 15:40] signature ![]() |
|
Heeft dan niemand door dat de hardste death metal band van Nederland weer KEIHARD aan het blazen is??? De nieuwe drummer is Snowy Shaw ![]() http://www.youtube.com/watch?v=mzGxJCgcKdQ&feature=related ![]() |
|
yeah right van Dimmu Borgir zeker? signature ![]() |
|
... er staat niet voor niets een smiley-face. http://il.youtube.com/watch?v=Vs5zcgOUnaw ...voor alle info Drummer is van Benighted, weer een Frenchie! ![]() |
|
Staat alweer ruim een maand online, maar ik ben niet altijd even snel. Lyric video van de single van de aankomende, derde Disavowed album "Revocation of the Fallen". Eerste plaat sinds 2007. ![]() |
|
Fijn! Drumwerk is ook iets meer recht-toe-recht-aan t.o.v. de vorige. Dat vond ik namelijk een beetje het minpuntje op die plaat. Romain is een fantastische drummer, maar toch iets teveel technisch gepriegel/ritmewissels naar mijn smaak. Dit nieuwe werk klinkt zoals ik het graag hoor ! Ik ben benieuwd of deze de eerste Disavowed zal overtreffen, maar die staat dan ook bijzonder hoog aangeschreven bij mij ![]() lampje ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |