![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Persoonlijk vind ik Damned In Black juist nog een tikje sterker. De balans tussen midtempo stukken (waar ATHOW vol mee staat) en het echte snelle werk is daar wat mij betreft beter. Als je kijkt naar hoe sterk de nummers onderling variëren is Sons Of Northern Darkness dan weer het meest geslaagd. ![]() |
|
Immortal wel of niet vinden is op zich al een hele klus. Hoe anders klinken ze nu dan destijds. Ik ben fan geworden ten tijde van het debuut, maar als je daar All Shall Fail naast zet... een compleet andere band. At the Heart of Winter vind ik op zich wel een beest van een plaat, maar als Immortal-fan was ik destijds zwaar teleurgesteld. Al die nuance en fijngevoeligheid na jaren van Holocaust-geram. Een drama vond ik het. En toch ook weer een sterke plaat. Ofzo. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik vond juist ATHOW een goede omslag. Blizzard Beasts is echt een drama en de albums daarvoor rammelen aan alle kanten, op een verkeerde manier. Immortal is kitsch ![]() Hafgufa ![]() |
|
quote: Nee jong, BB is net erg gaaf. De productie is prut, maar wat een songs! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ik vond BB ook altijd hun minste, maar op een bepaald moment is het kwartje gevallen, lekker vuil en trashy die plaat. ![]() |
|
At The Heart of Winter is alles wat je van deze band nodig hebt. ![]() |
|
quote: Nou ja, dat dus. Klopt trouwens niet dat ik nooit wat van de band gekocht heb, bedacht ik me net. Ik heb deze een keer op een concert gekocht, begin jaren 90. Ik had er wel eens van gehoord/gelezen. Ik denk dat ik hem 1 keer gedraaid heb. Dit dus. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hee, de 7"! Wat wil je ervoor hebben? ![]() ![]() |
|
Van Battles In The North bestaat er ook een special edition met andere cover waar alleen ingewijden weet van hebben. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Is die single wat waard dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Op discogs staat de goedkoopste aan 150 euro. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Die Wim, al die tijd zat ie op een goudmijntje ![]() |
|
quote: Gaaf, dan ben ik een ingewijde. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is deze, toch? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-12-2014 14:02] ![]() |
|
Sjeezzz. Lekker! Ik heb een hele stapel vage metalsingeltjes uit begin jaren 90. Rest ook maar eens checken. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: De opbrengst wel aan 3FM Serious Request schenken, hè? ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Grapjurken hohoho..NOT. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ik krijg zin om iets rechtsonder in mijn avatar te schrijven, ik weet niet hoe het komt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Op de eerste twee na alles verkocht toen, ik vond een zuipvakantie in Schotland toch belangrijker, tot de dag van vandaag sta ik daar nog steeds achter. Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Jaloers? En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |