![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
Ik heb War Against All nu een tijdje in huis, en hij doet me het meest denken aan Sons Of Northern Darkness. Geen absolute knaller, maar een prima plaat met veel afwisseling. Goede sessiedrummer ook (Kevin Kvåle van Gaahls Wyrd). Alleen dat instrumentale "Nordlandihr" had van mij achterwege mogen blijven - dat lijkt wel een (hele lange) demo met wat riffs en een poging tot melodie, waar ze nog geen zang bij hebben badacht. Snel vergeten. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Ik ben zo blij dat Demonaz de black metal invloeden weer terug heeft gebracht in Immortal met dit nieuwe spul. Dat halfbakken heavy metal / thrash gedoe van Abbath kwam me echt een beetje de strot uit. MediaPlayer |
|||||||||
|
Vond ik net tussen ouwe zooi, wat hier volop aanwezig is. ![]() "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Heb je de originele EP ook nog? Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
quote:Die staat gelukkig ook op True Kings of Norway. Sowieso erg mooie collectie 7"'s dat. Allemaal lekker rauw, maar wel gewoon echt goede nummers en bakken sfeer! De demo, 7" en een rehearsel zijn paar jaar geleden als compikatie heruitgegeven: The Northern Upirs Death. Beetje vreemde titel. Heb Immortal nooit op vampirisme betrapt. Die demo en rehearsel zijn wel echt rommel. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Iedereen heeft een GOAT, een top 3, top 4 en top 5. Loik. Als je de muziek even volledig achterwege laat en enkel gaan kijken naar de teksten. Die gaat over natuur, permafrost, blashyrkh, alles grim ende frostbitten. Voelt een beetje als safe-space blackmetal. Wat ik zelf zie als iets positiefs. |
|||||||||
|
Neem nou letterlijk At The Heart of Winter. Verder dan de naam van het album heb ik geen idee waar het precies over gaat. Maar wel een vermoeden. Wie krijgt het nu koud van die plaat, terwijl het gaat over winter-shit die koud is? |
|||||||||
|
quote: Beetje laat, maar. Even gekeken op metal archives en ik héb een 7"inch met die voorkant. Of had, kan ook maar zo dat ik die inmiddels verkocht nueb. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
quote: Beter laat dan nooit. Mocht je 'm nog hebben en alsnog willen verkopen, dan hou ik me aanbevolen trouwens. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Ik zal eens loeren in de kast met vinyl, je hoort het nog. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
| Index / Heavy Metal |