IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Immortal - deel II Vorige pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-03-2023 17:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lekker nummertje, lekkere drums. Precies wat je van Immortal mag verwachten qua structuur en muzikaal verloop. Maar daar heb ik niet zoveel moeite mee.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 07-10-2023 17:33 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 08-10-2023 7:18 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit bericht

Ik heb War Against All nu een tijdje in huis, en hij doet me het meest denken aan Sons Of Northern Darkness. Geen absolute knaller, maar een prima plaat met veel afwisseling. Goede sessiedrummer ook (Kevin Kvåle van Gaahls Wyrd). Alleen dat instrumentale "Nordlandihr" had van mij achterwege mogen blijven - dat lijkt wel een (hele lange) demo met wat riffs en een poging tot melodie, waar ze nog geen zang bij hebben badacht. Snel vergeten.


Vox Clamatis in Deserto


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 08-10-2023 7:47 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Ik ben zo blij dat Demonaz de black metal invloeden weer terug heeft gebracht in Immortal met dit nieuwe spul. Dat halfbakken heavy metal / thrash gedoe van Abbath kwam me echt een beetje de strot uit.


MediaPlayer


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-09-2025 18:22 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Vond ik net tussen ouwe zooi, wat hier volop aanwezig is.






"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 27-09-2025 7:34 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit bericht

Heb je de originele EP ook nog?


Vox Clamatis in Deserto


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 27-09-2025 9:29 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 27 september 2025 7:34 schreef Dweller het volgende:
Heb je de originele EP ook nog?
Die staat gelukkig ook op True Kings of Norway. Sowieso erg mooie collectie 7"'s dat. Allemaal lekker rauw, maar wel gewoon echt goede nummers en bakken sfeer!
De demo, 7" en een rehearsel zijn paar jaar geleden als compikatie heruitgegeven: The Northern Upirs Death. Beetje vreemde titel. Heb Immortal nooit op vampirisme betrapt. Die demo en rehearsel zijn wel echt rommel.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 22-06-2026 13:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Iedereen heeft een GOAT, een top 3, top 4 en top 5. Loik.

Als je de muziek even volledig achterwege laat en enkel gaan kijken naar de teksten. Die gaat over natuur, permafrost, blashyrkh, alles grim ende frostbitten.

Voelt een beetje als safe-space blackmetal. Wat ik zelf zie als iets positiefs.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 22-06-2026 13:14 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Neem nou letterlijk At The Heart of Winter. Verder dan de naam van het album heb ik geen idee waar het precies over gaat. Maar wel een vermoeden.

Wie krijgt het nu koud van die plaat, terwijl het gaat over winter-shit die koud is?


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 22-06-2026 14:44 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2025 7:34 schreef Dweller het volgende:
Heb je de originele EP ook nog?


Beetje laat, maar. Even gekeken op metal archives en ik héb een 7"inch met die voorkant. Of had, kan ook maar zo dat ik die inmiddels verkocht nueb.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 22-06-2026 19:46 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2026 14:44 schreef SimsalaWim het volgende:

Beetje laat, maar. Even gekeken op metal archives en ik héb een 7"inch met die voorkant. Of had, kan ook maar zo dat ik die inmiddels verkocht nueb.

Beter laat dan nooit.

Mocht je 'm nog hebben en alsnog willen verkopen, dan hou ik me aanbevolen trouwens.


Vox Clamatis in Deserto


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 22-06-2026 20:04 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik zal eens loeren in de kast met vinyl, je hoort het nog.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen