IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nederlandstalige muziek Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-03-2012 16:54 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-03-2012 20:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2012 23:14 schreef Ethereal het volgende:

Prachtig.


+1


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2012 21:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2012 23:14 schreef Ethereal het volgende:


Prachtig.
Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2013 23:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 14:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-04-2013 14:37]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-04-2013 14:58 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-04-2013 15:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gaat dit over de nieuwe koning of over iemand's grootmoeder?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 15:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:03 schreef Mark het volgende:
Gaat dit over de nieuwe koning of over iemand's grootmoeder?



Geen idee, maar vermakelijk is het we.
Dit stond er bijvoorbeeld onder in het comentaar gedeelte....

Rugdopey 1 minuut geleden

waarom vinden veel mensen dit slecht? er is met bloed zweet en tranen aan dit meesterwerk gewerkt en het wordt filiaal kapotgemaakt!




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-04-2013 15:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Ik ben nog steeds aan het braken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-04-2013 15:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

filiaal

Zit overigens een grammatica-fout in de derde zin al: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 15:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:12 schreef Sisyphos het volgende:
Ik ben nog steeds aan het braken.


Sterkte dan.........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-04-2013 15:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Reon Boeringa @RHB_17
Ik ben wakker. Net anderhalve kilo andijviestamppot gegeten, zo meteen een dijk met mijn handen maken. Zo doen we dat in NL. #Koningslied




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-04-2013 15:17 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:12 schreef nark het volgende:
Sterkte dan.........

Drie vingers in de keel.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 15:20 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Mischien is dit een verklaring.

bastiaan Geelen 49 seconden geleden


Ik begrijp echt de commotie niet dat iedereen over het koningslied loopt te zeiken....

het zijn wel de zinnen die door het volk zijn ingestuurd en de zeikerds die het koninglied nu afkraken en nu reageren hadden ook er wel een aandeel in gehad om zelf wat in te sturen voor het lied wat jullie blijkbaar niet hebben gedaan en nu beetje zielig lopen te doen ik vind het zelf echt een leuk nummer en goed gecomponeerd en kijk er naar uit om het live te horen




En Nark die over spelling zijkt..... ironiesch ja......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 19-04-2013 15:22 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Wat een heerlijk nummer. Naast dit fantastische stukje muziek is Nederland ook weer een uitdrukking rijker: "Wakker stampot eten" zal de geschiedenis ingaan als het hoogtepunt van de vaderlandse dichtkunst.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 15:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:12 schreef Mark het volgende:
filiaal

Zit overigens een grammatica-fout in de derde zin al: "De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier"



Het is al meer mensen opgevallen blijkbaar..


Willem Alexander 1 minuut geleden


Het massale karaoke-vee met zijn pavlov-meezingfetisj, krijgt wat het verdient. Infantiele rijmelarij, barstensvol (voor het vee overigens onopmerkbare) taalfouten. Oer-Hollands gezellig(!!) opgeboerd door de 'crème-de-la-crème' uit het Nederlandse-artiestenriool. Leve deze 'stijlvolle ode' aan onze sociale cohesie! En leve de 'W' van wansmaak, wanprestatie, waardeloos en weerzinwekkend! Ik houd 't verder bij één vinger in de lucht.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-04-2013 16:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zeker bij de "rap" gedeeltes schieten de tranen uit je reet.


Bazzio Attacks!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-04-2013 17:24 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:09 schreef nark het volgende:

Rugdopey 1 minuut geleden

waarom vinden veel mensen dit slecht? er is met bloed zweet en tranen aan dit meesterwerk gewerkt en het wordt filiaal kapotgemaakt!



Heb dit figuur in de reacties bij Steen zien staan; ben nog steeds onder de indruk van wat hij daar allemaal zegt..

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 19-04-2013 17:25]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-04-2013 17:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 15:16 schreef Mark het volgende:
Reon Boeringa @RHB_17
Ik ben wakker. Net anderhalve kilo andijviestamppot gegeten, zo meteen een dijk met mijn handen maken. Zo doen we dat in NL. #Koningslied





Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-04-2013 18:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als ik het goed begrijp gaan ze dit live opvoeren 30 april. Live...

Ow, wat gaat dat erg worden.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 19-04-2013 18:25 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 18:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze dit live opvoeren 30 april. Live...

Ow, wat gaat dat erg worden.





Ligt eraan. Als ze de hele bijbehorende musical opvoeren, en je uiteraard van musicals houdt...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2013 18:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Deze is dan leuker hahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-04-2013 23:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Godver. Zojuist het Koningslied gehoord. Jezus Tering Christus, wat is dat allemachtig slecht zeg. Een ode aan de wansmaak. Perfect passend bij zoiets wanstaltigs als een koningshuis, dat dan weer wel.



WMP
Usericon van WMP
Posted 20-04-2013 0:18 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Guantanamo Bay heeft Metallica, Nederlandse gevangenissen (mits ze niet gesloten worden door pseudocrimefighter Teeven) hebben nu dit koningslied. Ik voorzie veel, heel veel al dan valse bekentenissen om maar aan deze marteling te ontsnappen.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-04-2013 0:19]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2013 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2013 14:37 schreef nark het volgende:





W.....



signature


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen