IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Nederlandstalige muziek Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 20:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ali B. vond het zelf eigenlijk achteraf ook kut.

http://www.telegraaf.nl/prive/21499374/__Ali_B_stond_niet_achter_rapstukje_Koningslied__.html

Heerlijk wat een hypocriet.

Meesterlijke rel dit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-04-2013 21:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat zei hij al bij dwdd. Zo van, ik heb het goed gedaan, het waren die anderen. Pfff.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-04-2013 21:11 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Godver. Kunnen we Anouk niet terugtrekken van het Songfestival en dit kneuzenassorti sturen?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 21:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 21:11 schreef Negatieveling het volgende:
Godver. Kunnen we Anouk niet terugtrekken van het Songfestival en dit kneuzenassorti sturen?


Even normaal doen tegen het ESC, kneus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-04-2013 21:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 21:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Even normaal doen tegen het ESC, kneus.


Het ESC is begonnen met raar doen, niet ik



WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2013 22:36 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 21:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Even normaal doen tegen het ESC, kneus.


Een homo die het Europees Songfestival leuk vindt, wat een wandelend cliché ben je weer.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-04-2013 22:42 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Oww heeft voor zover ik weet anders wel de schijt aan Anouk dus hoe ie dat met elkaar gaat verenigen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 22:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 22:36 schreef WMP het volgende:
Een homo die het Europees Songfestival leuk vindt, wat een wandelend cliché ben je weer.


Wervelende toevoeging weer. Heb je nog meer van dit soort nuttige statements?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 22:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 22:42 schreef Dying Embrace het volgende:
Oww heeft voor zover ik weet anders wel de schijt aan Anouk dus hoe ie dat met elkaar gaat verenigen


Hoe kom je daar precies bij?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-04-2013 22:59 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Je hebt je op het forum een paar keer, laat ik maar zeggen, negatief uitgelaten over Anouk voor zover ik me kan herinneren.


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2013 23:03 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2012 12:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou, dat is dus nogal twijfelachtig.

Dat Anouk talent heeft valt niet te ontkennen maar ze heeft toch ook wel aardig wat meuk uitgebracht en persoonlijk ben ik bang dat Anouk iets typisch Nederlands is wat de rest van Europa (muv België, Duitsland, ..) niet echt gaat waarderen. Vlakke rockpop is nou niet echt iets wat veel mensen aanspreekt.


Tot zover deze nuttige toevoeging. Back to you, clichégay.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2013 23:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Meer dan terecht dat het Koningslied teruggetrokken is. Maar de voorstellen die nu komen zijn helemaal te achterlijk. Hoorde Willeke Alberti vandaag die 'Samen zijn' voorstelde. En Henny Huisman had ook al een voorstel.
Kan drs. P niet iets verzinnen? Klopt het in elk geval qua stijl en rijm.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-04-2013 23:07]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2013 23:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 23:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 22:59 schreef Dying Embrace het volgende:
Je hebt je op het forum een paar keer, laat ik maar zeggen, negatief uitgelaten over Anouk voor zover ik me kan herinneren.


Nou, zie wat inteelt-boy hierboven gequote heeft, dat dus.

Over het nummer zelf schreef ik precies een maand geleden, elders, dit:

Het nummer begint zeker bij mij te groeien. Het arrangement begint wat meer te spreken en ik vind dat Anouk het nummer erg mooi zingt. Het grote probleem voor mij zit hem in het refrein. Waar de rest van het nummer mooi speelt tussen een authentiek geluid en een lichtmoderne aankleding vind ik het refrein gewoon redelijk oubollig. Het nummer had wat mij betreft geprofiteerd als de registers open waren gegaan in het refrein, al was het maar één keer. Dat gebeurt niet en dat laat mij achter met het gevoel dat het nummer niet af is. Niettemin vind ik het een goede song en zouden we hier de finale in ieder geval mee moeten kunnen halen want Anouk kan natuurlijk ook prima live zingen. Ik ben wel verbaasd over de enorm hoge positie die ze inneemt bij de bookmakers trouwens. Ik kan me zo'n hoge positie (Top 7? Top 4 zelfs?) niet voorstellen. Maar we gaan het zien.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 23:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 23:08 schreef bastianus het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/04_april/entertainment/Henny_Huisman_schrijft_koningslied.xml


Haha, Jezus, die gast schaamt zich ook nergens voor. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-04-2013 23:13 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Waarom moet er eigenlijk uberhaupt zo'n kutplaat gemaakt worden?
Is dat ook gedaan toen Bea koningin werd?
Kan het me zo gauw niet meer herinneren.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 23:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht







Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-04-2013 23:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-04-2013 23:19 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Verder zijn er gelukkig deze nog:



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-04-2013 23:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 april 2013 23:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou, zie wat inteelt-boy hierboven gequote heeft, dat dus.

Over het nummer zelf schreef ik precies een maand geleden, elders, dit:

Het nummer begint zeker bij mij te groeien. Het arrangement begint wat meer te spreken en ik vind dat Anouk het nummer erg mooi zingt. Het grote probleem voor mij zit hem in het refrein. Waar de rest van het nummer mooi speelt tussen een authentiek geluid en een lichtmoderne aankleding vind ik het refrein gewoon redelijk oubollig. Het nummer had wat mij betreft geprofiteerd als de registers open waren gegaan in het refrein, al was het maar één keer. Dat gebeurt niet en dat laat mij achter met het gevoel dat het nummer niet af is. Niettemin vind ik het een goede song en zouden we hier de finale in ieder geval mee moeten kunnen halen want Anouk kan natuurlijk ook prima live zingen. Ik ben wel verbaasd over de enorm hoge positie die ze inneemt bij de bookmakers trouwens. Ik kan me zo'n hoge positie (Top 7? Top 4 zelfs?) niet voorstellen. Maar we gaan het zien.




Ik mis wel een uithaal oid. Iets meer van wat ze kan.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2013 23:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2013 23:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik mis wel een uithaal oid. Iets meer van wat ze kan.





Exactly.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-04-2013 8:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gewoon met zijn allen daar een beetje het Wilhelmus toondoof schreeuwen en klaar. Niks koningslied.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-04-2013 8:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2013 8:25 schreef Ralph het volgende:
Gewoon met zijn allen daar een beetje het Wilhelmus toondoof schreeuwen en klaar. Niks koningslied.







Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-04-2013 8:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



Ik snap de ophef allemaal niet zo. Dat koningslied was gewoon een kansloos rukliedje, maar om daar nou een petitie tegen te beginnen... En dan die Uibank die gewoon niet tegen kritiek kan zodra hij iets schrijft voor een ander publiek dan alleen borsatotokkies. Prachtige rel, dat dan weer wel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-04-2013 10:31 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 april 2013 8:31 schreef Ralph het volgende:


Ik snap de ophef allemaal niet zo. Dat koningslied was gewoon een kansloos rukliedje, maar om daar nou een petitie tegen te beginnen... En dan die Uibank die gewoon niet tegen kritiek kan zodra hij iets schrijft voor een ander publiek dan alleen borsatotokkies. Prachtige rel, dat dan weer wel.


Mooi hè, vooral die parodieën, foto's etc. ik lig regelmatig dubbel


Against God and Government


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen